راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

واریز وجوه بیمه عمر بیمه سرمد از طریق همبانک صادرات

بانک صادرات ایران خدمات قابل‌ارائه روی سامانه همبانک #719* را ارتقاء داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر خدمات خود را در دستور کار قرار داده است، بر این اساس مشتریان می‌توانند با استفاده از سامانه همبانک صادرات ایران که از طریق شماره‌گیری #719* قابل‌دسترسی است، علاوه بر خدماتی از قبیل پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید شارژ و اعلام نرخ ارز و … از خدمات جدیدی همچون: واریز وجوه بیمه عمر (بیمه سرمد)، نمایش اطلاعات شعب، تنظیمات زبان، خرید شارژ مستقیم (Top up) برای سیم‌کارت‌های ترابرد شده (انتقال داده شده از یک اپراتور به اپراتور دیگر) نیز به‌آسانی برخوردار شوند.

این سامانه بدون نصب نرم‌افزار خاص برای تمامی مدل‌های گوشی قابل‌استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می‌آورد. امنیت، سرعت‌بالا و همچنین رایگان بودن ازجمله مزیت‌های این سامانه است.

این بانک به‌منظور افزایش رضایت‌مندی بیش‌ازپیش و کاهش هزینه‌های مشتریان ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی را در محور برنامه‌های بانک قرار داده است، بر این اساس نسبت به طراحی و ارتقاء خدمات قابل‌ارائه از طریق سامانه همراه بانک اقدام و نسخه ۹/۵ سامانه مذکور را که مخصوص دستگاه‌های با سیستم‌عامل IOS است را روانه بازار ساخت.

در نسخه جدید علاوه بر حفظ قابلیت و توانمندی‌های جدید امکان جستجوی شعب و ورود به نرم‌افزار با استفاده از اثرانگشت (برای دستگاه‌هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثرانگشت در آن‌ها وجود دارد) فراهم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.