راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فاطمی: نوآوری، زمینه‌ساز موفقیت در بازار رقابتی نظام بانکی است

عضو هیئت‌مدیره بانک ملی ایران در جمع همکاران اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: «برتری عملیاتی، نوآوری در محصول و صمیمیت با مشتریان، در بازار رقابتی امروز زمینه‌ساز موفقیت یک بانک می‌شود.»

به گزارش روابط عمومی بانک ملی، سید ولی‌اله فاطمی اردکانی افزود: «در فضای رقابتی موجود هر بانکی که بهترین طرح و پیشنهاد را به مشتری ارائه دهد، برنده است، بنابراین باید در جذب مشتری پیش‌قدم باشیم و به سراغ آن‌ها برویم.»

fmb-b-700-way2pay-95-07-20

او ادامه داد: «ایجاد ارتباط صمیمی با مشتریان یکی از ارکان مشتری‌مداری است و با ایجاد این ارتباط و شناخت نیازهای مشتریان و رفع آن‌ها می‌توانیم به موفقیت برسیم و شاهد تداوم و ماندگاری مشتریان در بانک باشیم.»

اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این مراسم گفت: «همکاران باید با اهداف سازمان آشنا بوده و با استفاده از فرصت‌ها به سمت اهداف تعیین شده از سوی بانک حرکت کنند.»

fmb-700-way2pay-95-07-20

او با اشاره به نقش مهم مدیران در بانک گفت: «مدیران باید با هدایت مجموعه خود بتوانند بر مشکلات غلبه و کارکنان را به سمت‌و‌سوی حرفه‌ای گرایی سوق داده و جرئت و شهامت تصمیم‌گیری در آن‌ها را افزایش دهند.»

وحیدرضا صمدزاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد اداره امور شعب ارائه و ابراز امیدواری کرد با تدبیر مدیران ارشد و همت کارکنان پرتلاش استان شاهد ارتقای بیش‌ازپیش نام بانک ملی ایران باشیم.

fmb-a-700-way2pay-95-07-20

در این نشست که با حضور عضو هیئت‌مدیره، مدیر امور شعب منطقه دو کشور، رئیس اداره کل سازمان و روش‌ها و با شرکت مسئولان حوزه‌ها و شعب اداره امور شعب این استان برگزار شد، عملکرد شش‌ماهه واحد موردبررسی و تجزیه‌وتحلیل قرار گرفته و از متصدیان برتر با اهدای لوح و جوایز قدردانی به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.