راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن ماناپی برای امور پرداختی توسط فناپ ارائه شد

اپلیکیشن «ماناپی» پس از طی آخرین مراحل توسعه‌ای خود، به بازار ارائه شد. ماناپی یک اپلیکیشن موبایلی امن برای انجام فعالیت‌های پرداختی است که با استفاده از آن می‌توان کد شارژ انواع سیم‌کارت‌های اعتباری را خریداری کرد یا سیم‌کارت‌های اعتباری را به‌صورت مستقیم شارژ کرد. همچنین از طریق شناسه قبض و پرداخت یا از طریق بارکدخوان، انواع قبوض خدمات شهری را پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی فناپ، رابط کاربری بسیار ساده، تعریف طیف متنوعی از کارت‌های بانکی عضو شتاب، خرید سریع شارژ، خرید شارژ برای اعضا خانواده و دوستان و همچنین گرفتن جایزه در لحظه از ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

mana-1000-way2pay-95-07-13

یکی از ویژگی‌های جذاب اپلیکیشن ماناپی برای کاربران، قرعه‌کشی در لحظه است. کاربران می‌توانند در هر مرحله با به حدنصاب رسیدن امتیاز، وارد ماشین جایزه شوند و در همان لحظه در قرعه‌کشی شرکت و جایزه دریافت کنند. روش‌های دریافت امتیاز در ماناپی تنها خرید شارژ و پرداخت قبض نیست، بلکه برای فعالیت‌هایی همچون نصب اپلیکیشن، تکمیل پروفایل، دعوت دوستان و ورود برای اولین بار هم امتیازهایی در نظر گرفته شده است.

نسخه اندروید این نرم‌افزار در مایکت، بازار و سایت ماناپی به آدرس manapay.com و نسخه iOS آن در اپل استور قابل دریافت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.