راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه اندازی اولین تلفن بانک هوشمند توسط گاتا

شرکت گاتا موفق به راه‌اندازی اولین سامانه هوشمند با فناوری پردازش گفتار در تلفن‌بانک مسکن شد.
از این سامانه جهت احراز هویت مقصد در عملیات کارت‌به‌کارت، خواندن نام و نام خانوادگی و همچنین خواندن شرح سند و دیگر اطلاعات مشتری استفاده‌ شده است.
لازم به ذکر است از موتور تبدیل متن به گفتار و تشخیص گفتار گاتا در دیگر راهکارهای بانکی ازجمله همراه بانک، اینترنت بانک، خودپرداز و دستگاه‌های خودبانک و کیوسک‌ها جهت پشتیبانی ۷ در ۲۴ و انجام بسیاری از عملیات‌های بانکی بدون حضور اپراتورهای انسانی بهره برده می‌شود.

شرکت گیتی افروز تابان با نام تجاری گاتا، به‌عنوان شرکتی دانش‌بنیان با بهره‌مندی از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری باهدف ارائه راهکارهای هوشمند سازمانی مبتنی بر فناوری‌های پردازش گفتار و تصویر (ASR،OCR و TTS) فعالیت می‌کند. گاتا فعالیت خود را بر روی پروژه‌های نرم‌افزاری درزمینه هوش مصنوعی، امنیت، مخابرات، سیستم‌های الکترونیکی و… متمرکز کرده است و در پایان سال 1393 به جمع شرکت‌های تک‌وست اضافه‌شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.