راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عرضه کارت هدیه پارسیان با قابلیت شارژ توسط مشتری

کارت هدیه پارسیان با طرح‌های متنوع با قابلیت شارژ توسط مشتری به بازار عرضه شد. مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی از این محصول در نمایشگاه تله کام 2016 گفت: «بر اساس همکاری مشترک مابین پککو و بانک پارسیان امکان خرید کارت هدیه پارسیان با طرح‌های متنوع و بسته‌بندی‌های جدید با قابلیت شارژ در محل توسط کارت‌خوان‌های پککو و از طریق اپلیکیشن تاپ امکان‌پذیر شد.»

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، قنبریان در این خصوص افزود: «مشتریان در این روش می‌توانند طرح کارت هدیه خود را با مبلغ مورد نظر انتخاب و پس از وارد نمودن شناسه قبض و پرداخت به سهولت کارت خود را شارژ و از آن استفاده کنند. این شیوه که مشتری خودش بتواند از طریق بسترهای موجود کارت هدیه را شارژ کند، برای اولین بار در کشور انجام شده است.»

به گفته قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان این محصول که در هفدهمین نمایشگاه تله کام رونمایی شد به‌زودی از طریق شعب بانک پارسیان و در فاز بعد از طریق فروشگاه‌های معتبر به بازار عرضه خواهد شد.

کارت‌های هدیه پارسیان عضو شبکه شتاب بوده و در تمامی پایانه‌های فروشگاهی، خودپردازها و درگاه‌های اینترنتی عضو شتاب قابل‌استفاده است.

5 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    مگر طبق بخشنامه بانک مرکزی شارژ کارت هدیه ممنوع نیست ؟؟

  2. علی می‌گوید

    خبر جالبی بود. این دقیقا خلاف نص صریح قانون مبارزه پولشوییه. یعنی یکی تو این مملکت نیست بگه کارت هدیه رو مگه میشه شارژش کرد؟؟

    1. صالح جوهری اسماعلی می‌گوید

      باسلام خسته نبآشی.
      من میخواستم بپرسم که از حساب کارت هدیه پارسیان می شود پرینت(صورتحساب )گرفت؟

  3. کیارش می‌گوید

    چقدر خوب

  4. مریم می‌گوید

    چرا من ار کارت هدیه که همیشه هم شارژ میشد استفاده میکنم از دیروز نمیتونم تراکنشی انجلم بدم و میزنه تراکنس نامعتبر میدونمم که اعتبار داره کارتم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.