راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک Chase آمریکا اندروید پی را به‌عنوان پلتفرم پرداخت‌های خود انتخاب کرد

احسان خدیو / امسال سال بسیار خوبی برای اندروید پی بود. مشتریان بانک Chase آمریکا، گروه بانکداری استرالیا و نیوزیلند و مردم سنگاپور می‌توانند ویزا کارت متصل به حساب‌های خود را به اندروید پی متصل کنند.

این کارت‌ها شامل کارت Freedom ،Slate ،Sapphire، United Mileage Explorer و کارت اعتباری Hyatt است. با استناد به این گسترش ارتباطات، اندروید پی اظهار داشته که مشتریان بانک‌های Santander و TSB انگلستان نیز در آینده می‌توانند کارت‌های خود را به اندروید پی متصل کنند.

گروه بانکداری استرالیا و نیوزیلند (ANZ) اولین بانکی بود که به سیستم اندروید پی متصل شد. در حال حاضر نیز اندروید پی در انگلستان در حال رشد است. فروشگاه‌های بزرگ بوتس، ویتروس و استارباکز امروزه به این سیستم مجهز هستند و سیستم حمل‌ونقل عمومی لندن نیز با این سیستم پرداخت سازگاری دارد (مترو، اتوبوس‌ها و قطارها).

این سیستم در سنگاپور به‌عنوان اولین کشور آسیایی راه‌اندازی شد. سنگاپور به دلیل تعداد بالای کاربران موبایلی و همچنین زیر ساختارهای بسیار پیشرفته این کشور، به‌عنوان سومین بازار جهانی پس از آمریکا و انگلستان انتخاب شد. بااینکه بسیاری از شرکت‌ها علاقه خود را به اندروید پی اثبات کرده‌اند، اما بارکلی کاردز سیستم پرداخت غیر تماسی مختص خود را در پلتفرم اندروید راه‌اندازی کرده که هیچ ارتباطی با سیستم اندروید پی ندارد.

منبع: بانکداری الکترونیک / Banking Technology

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.