راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسترپس به‌ اروپا رفت

مسترکارت به صادرکنندگان کارت‌ها و خرده‌فروشی‌های سراسر اروپا اعلام کرده است که به‌منظور افزایش پرداخت‌های آنلاین، درون فروشگاهی و درون برنامه‌ای، سرویس مسترپس (MasterPass) به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود.

به گزارش بانکداری الکترونیک، قرار است سرویس مسترپس تا پایان ژوئن سال 2016 در دسترس 200 میلیون مصرف‌کننده از 18 کشور در اروپا قرار بگیرد. 40 ارائه‌کننده برتر کارت‌های پرداختی در 18 کشور اروپایی عبارت‌اند از: KBC Bank در ایرلند، Intesa Sanpaolo در ایتالیا، SEB، Nordea، Swedbank، ICA Banken و Resurs Bank در سوئد و Viseca در سوئیس در حال حاضر از سرویس مسترپس برای یکپارچه‌سازی پرداخت‌های دیجیتال در سرویس‌های خود استفاده می‌کنند.

در حال حاضر مسترپس در 33 بازار مختلف در سراسر جهان در دسترس عموم مردم قرار گرفته است و برای پایان سال 2016 گسترش به 36 بازار برنامه ریزی شده است. سرویس مسترپس همه اطلاعات تراکنش پرداخت ازجمله جزئیات اطلاعات کارت پرداختی مسترکارت و سایر شبکه‌های پرداخت، اطلاعات انتقال و تنظیمات پرداخت را در محلی امن و آسان ذخیره‌سازی می‌کند.

در ماه جولای سال 2016، مسترکارت سرویس پرداخت دیجیتال چندکاناله را نیز برای صادرکنندگان کارت‌ها، خرده‌فروشی‌ها و مصرف‌کنندگان راه‌اندازی کرد. در حال حاضر، سرویس ارتقاءیافته مسترپس در ایالات‌متحده برقرار شده است و در حال راه‌اندازی در آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین و حوزه دریای کارائیب، است. خاورمیانه و آمریکای شمالی نیز در پایان 2016 و ابتدای 2017 از این سرویس بهره‌مند خواهند شد. در اروپا، مسترکارت در مرحله تأمین امنیت بیش از 225 میلیون کارت و دستگاه پرداخت قرار دارد و از تکنولوژی رمزنگاری توکن گذاری در 18 کشور اروپایی برای این منظور استفاده می‌کند.

در حال حاضر، مسترپس برای صدها هزار خرده‌فروشی آنلاین و یا سرویس پرداخت درون برنامه‌ای قابل‌استفاده است. هم‌چنین مصرف‌کنندگان می‌توانند از مسترپس در بیش از 6 میلیون موقعیت تجاری پذیرنده پرداخت‌های غیر تماسی در 77 کشور استفاده کنند. خرده‌فروشی‌های جدید مانند American Tourister، Kinepolis و Tui Travel در بلژیک، Galeria Kaufhof، Media Markt و Saturn در آلمان، 3Italia و Vodafone در ایتالیا، Letsbonus و Lastminute در اسپانیا، Arlanda Express در سوئد، Boots، See Tickets و The Hut Group در انگلستان نیز به مجموعه 100 هزار فروشگاه خرده‌فروشی پذیرنده مسترپس پیوستند.

منبع: The paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.