راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارتقای سطح خدمات الکترونیکی از برنامه‌های استراتژیک بانک تجارت

همزمان با هفته بانکداری اسلامی، از نسخه جدید برنامه استراتژیک بانک تجارت که با رویکرد آینده‌پژوهانه بازنگری و تدوین شده است، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که روز شنبه سیزدهم شهریور برگزار شد مقدم، مدیرعامل این بانک گفت: «بانک تجارت در چشم‌انداز خود به‌عنوان انتخاب اول مشتریان، بانکی پاسخگو خواهد بود که نیازهای مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان و با جدیدترین خدمات تأمین می‌کند.»

او افزود: «مأموریت بانک تجارت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری منطقه‌این است که با طراحی و خلق خدمات نوین و با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان به‌ویژه مشتریان ارزنده، حضوری مؤثر در بازارهای داخلی، منطقه‌ای و جهانی داشته باشد. اعتبار و خوش‌نامی به همراه نیروی انسانی متبحر و نیز توانمندی ارائه خدمات بانکی به‌ویژه در حوزه تعهدات، این امکان را فراهم می‌آورد تا در چارچوب قوانین و مقررات پولی و بانکی کشور، ضمن ارتقای سودآوری و تأمین منافع تمامی ذینفعان، بتوانیم نقش مؤثری در توسعه اقتصادی ایفا کنیم.»

مدیرعامل بانک تجارت، تعهد به ارزش‌آفرینی برای کلیه ذینفعان، تعهد به رعایت اصول مشتری مداری و تعهد به شفافیت و صداقت را ازجمله مهم‌ترین ارزش‌های این بانک برشمرد و تأکید کرد: «این ارزش‌ها دربرگیرنده اهدافی چون افزایش سهم از نقدینگی کشور، افزایش سهم بانک از مجموع تعهدات شبکه بانکی، کاهش مطالبات معوق، ارتقای سطح خدمات الکترونیکی، افزایش سطح رضایت مشتریان و افزایش بهره‌وری کارکنان خواهد بود.»

او در ادامه گفت: «برنامه استراتژیک بانک تجارت بر اساس رویکرد آینده‌پژوهانه و بررسی روندها و کلان روندهای مؤثر بر آینده صنعت بانکداری و ترسیم آینده پیش روی بانکداری تهیه و تدوین شده است و این رویکرد موجب می‌شود مدیران بتوانند در مقابل عوامل محیطی و بیرونی واکنشی پویا و به موقع داشته باشند.»

مدیرعامل بانک تجارت در پایان گفت: «درصورتی‌که این برنامه به‌صورت کامل و دقیق از سوی تمام ارکان بانک اجرا شود، آینده روشنی در انتظار بانک تجارت خواهد بود.»

در ابتدای این مراسم، افسانه اوضاعی، مدیر امور سازمان بانک توضیحاتی در خصوص روند و چگونگی تدوین برنامه استراتژیک بانک ارائه داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.