راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نقل‌وانتقال بانکی با کمک اسکن چشمی

شرکت سامسونگ که این روزها از کار اصلی خود یعنی تولید صرف محصولات خانگی دورتر شده، اکنون فناوری‌های خود را وارد همه صنایع ازجمله بانکداری کرده و قصد دارد انتقالات بانکی را ایمن‌تر سازد.

به گزارش ایسنا، این ویژگی، اسکنر عنبیه گوشی گلکسی نوت 7 است که یک ابزار ایمنی واقعی است و به گفته سامسونگ، می‌تواند در احراز هویت برای انجام خدمات بانکی استفاده شود.

این شرکت دستگاه‌های متنوعی از اسمارت‌فون‌ها گرفته تا تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه واقعیت افزوده و لوازم‌خانگی هوشمند مانند یخچال و ماشین لباسشویی تولید کرده است و خصیصه‌های ایمنی را در همه آن‌ها قرار داده است.

سازندگان لوازم الکترونیک و خدمات بانکداری می‌توانند از گوشی‌های این شرکت برای افزایش رضایت مشتریان خود استفاده کنند چراکه سامسونگ چندین سرویس بانکداری و مالی را در تعدادی از کشورهای جهان در تلفن‌های هوشمند خود ارائه کرده است.

یکی از بخش‌های تجاری این شرکت اخیراً از برنامه‌های خود برای ادغام یک ویژگی ایمنی جدید برای مشتریان خبر داده که مدیریت حساب را در کنار امنیت تراکنش‌های مربوط به آن ارتقا می‌بخشد.

البته این سیستم در کنار گواهی تأیید اعتبار عمومی دیجیتال به کاربران اجازه خواهد داد تا کارهای بانکی خود را با ایمنی بالا انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.