راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران روانه بازار شد

بانک صادرات ایران در آستانه شصت و چهارمین سالگرد تأسیس خود به‌منظور پاسخگویی مطلوب‌تر به نیازهای مخاطبان، نسخه جدید همراه بانک را روانه بازار ساخت.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف افزایش سطح دسترسی هم‌وطنان به خدمات نوین بانکی، کاهش هزینه‌ها و تسهیل در خدمات‌رسانی نسخه ۴.۹۱ سامانه همراه بانک مخصوص دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل اندروید مطابق با خواسته‌های مشتریان را طراحی و روانه بازار ساخت. این سامانه علاوه بر ارائه خدمات متنوع و مطلوب همچون: انتقال وجه، دریافت صورتحساب، پرداخت قبوض و… خدماتی از قبیل سرویس جستجوی شعب، دریافت شماره مشتری، انتقال وجه با استفاده از QR-code و NFC، جمع‌آوری مانده حساب‌های مربوط به یک مشتری، غیرفعال سازی سرویس‌های مالی همراه بانک، صورتحساب دسته‌چک و … را نیز به کاربران ارائه می‌نماید. بر این اساس هم‌وطنان می‌توانند به‌منظور بهره‌مندی از نسخه جدید همراه بانک و دریافت اطلاعات مربوطه به وب‌سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.

این بانک در جهت افزایش رضایت‌مندی بیش‌ازپیش مشتریان ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است و در این راستا به تازگی نسخه ۵.۹ سامانه همراه بانک که مخصوص دستگاه‌های با سیستم‌عامل IOS است را عرضه نموده که در این نسخه علاوه بر حفظ قابلیت‌ها، امکان ورود به نرم‌افزار با استفاده از اثرانگشت (برای دستگاه‌هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثرانگشت در آن‌ها وجود دارد) فراهم شده است.

گفتنی است هم‌وطنان به دلیل تنوع خدمات و قابلیت‌های فراوان استقبال مطلوبی از خدمات قابل‌ارائه بر روی این سامانه داشته‌اند به‌گونه‌ای که تعداد تراکنش‌های این سامانه در خلال تیرماه سال جاری ۱۲۲ درصد رشد را نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل نشان می‌دهند.

1 دیدگاه
  1. مژگان می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر.
    نسخه جدید نرم افزار همراه بانک صادرات برای گوشی های سامسونگ وقتی میخوام با اثرانگشت وارد بشم خطا میده..
    میتونین کمک کنین که چطور میشه رفعش کرد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.