راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

واعظی: ویژن کارت ربطی به مسترکارت ندارد!

بعد از همه نقدهایی که به حضور وزارت ارتباطات در زمینه صدور کارت‌های هدیه مسترکارت توسط یک شرکت مطرح شد بار دیگر وزیر ارتباطات از کارش دفاع کرد و گفت: شرکت واسط ویژن کارت را در ایران توزیع می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمود واعظی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگلاتوری) همزمان با هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود:

برخی رسانه‌ها درباره فعالیت مسترکارت در ایران خلط مبحث کرده‌اند و فعالیت ویژن کارت را تعبیر به مسترکارت کرده‌اند و بر اساس آن شرکت مسترکارت اعلام موضع کرده است که با ایران ارتباطی ندارد و این مطلب درست است.

وی به صحبت‌های مدیرعامل شرکت ملی پست درباره این‌که عنوان داشته یک شرکت واسط برای توزیع ویژن کارت همکاری می‌کند و درعین‌حال بر ادعای مسترکارت صحه گذاشته است، اشاره کرد و گفت:

این دو باهم متفاوت است و هیچ‌کدام از مسوولان راجع به مسترکارت حرفی به میان نیاورده‌اند.

واعظی یادآور شد:

شرکت پست به‌عنوان توزیع‌کننده کارت‌های اعتباری واردشده و از شرکت واسط این کارت‌ها رادر اختیار مردم قرار می‌دهد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره همکاری شرکت پست برای ارسال محصول‌ها از سایت‌های اینترنتی بین‌المللی ای‌بی (ebay)و آمازون (AMAZON) نیز گفت:

کار شرکت پست رساندن محصول‌ها به کاربران است و در این زمینه قراردادی را با یک شرکت واسطه انجام داده تا محصول‌هایی که کاربران ایرانی از این سایت‌های خارجی خریداری می‌کنند، در ایران به دستشان برسد.

منبع: ایرنا

1 دیدگاه
  1. رضا می‌گوید

    به هیچ عنوان کارتهای این شرکت توصیه نمیشود. من گرفته ام و شدیدا پشیمان هستم به چند دلیل.
    1. سرویس دهی و پاسخگو بودن شرکت ویژن کارت به هیچ وجه مناسب نیست
    2. جهت واریز به حساب مشکلات زیادی دارد و کارمزد سنگینی که اصلا مقرون بخ صرفه نیست
    3. صادره از بانکهای جمهوری آذربایجان است و مرتب قوانین حاکم بر این کارت ها تغییر می کند و البته بدتر می شود
    4. کارمزدهای عجیب و غریبی دارد مثلا اگر اینترنتی محصول الکترونیک خریداری کنید مثل نرم افزار 17 درصد مالیات از کارتتان کم میشود همچنین اگر از PayPal استفاده کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.