راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دهمین نمایشگاه بانکداری اسلامی برگزار می‌شود

نمایشگاه بانکداری اسلامی هم‌زمان با همایش بانکداری اسلامی به‌عنوان یکی از رویدادهای مهم صنعت بانکداری، محلی است که مهم‌ترین تصمیمات اقتصادی و بانکی ایران برای یک سال آینده اعمال می‌شود و به‌تبع آن حضور شرکت‌ها در نمایشگاه جانبی فرصتی برای گفت‌وگو با مدیران عالی‌رتبه بانکی ایران خواهد بود.

بخشی از مزایای حضور در نمایشگاه جانبی بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی عبارت‌اند از:

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه از فرصت حضور مقامات و مسئولین عالی‌رتبه بانک مرکزی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره شبکه بانکی کشور برای معرفی توانمندی‌ها و رفع کاستی‌های قانونی – مقرراتی و … استفاده کرده و از نقطه نظرات آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.

بزرگ‌ترین گردهمایی صاحب‌نظران، مدیران اجرایی مؤسسات پولی و بانکی و شرکت‌ها و سازمان‌های فعال درزمینهٔ بانکداری اسلامی، موقعیت مناسبی را برای به نمایش گذاشتن صلاحیت و اعتبار سازمان‌ها فراهم می‌کند.

حضور حداکثری مدیران عالی مؤسسات پولی و بانکی کشور در همایش بیست و هفتم بانکداری اسلامی موجب برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان بوده و شناخت نیازهای آنان را برای مؤسسات و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات به شبکه بانکی را فراهم خواهد ساخت.

با توجه به حضور میهمانان خارجی و نمایندگان نهادهای مالی اسلامی و مدیران عالی اجرایی برخی از بانک‌های اسلامی مطرح دنیا در همایش، شرکت‌کنندگان در نمایشگاه با ارائه توانمندی‌های نوین خود ضمن توسعه و تداوم همکاری با مؤسسات پولی و بانکی کشور، توانمندی‌های فنی کشور اسلامی ایران در حوزه بانکداری را نیز در دوران پساتحریم جهت توسعه همکاری‌های مشترک به نمایش خواهند گذارد.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه از فضاهای تبلیغاتی منحصربه‌فرد ایجاد شده در نمایشگاه بهره‌برداری خواهند کرد.

کتابچه معرفی نمایشگاه و توانمندی‌های شرکت‌کنندگان در آن، به تمام شرکت‌کنندگان در همایش (حدود 2000) و افراد بازدیدکننده اهدا خواهد شد.

حضور در نمایشگاه جانبی بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی به کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کرده و افزایش منافع آن‌ها را به همراه خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به‌عنوان عضوی از شبکه وسیع دست‌اندرکاران سرآمدی شبکه بانکی کشور فرصت برقراری ارتباط با دیگر اعضای شبکه را برای خود فراهم خواهند ساخت.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نام و نشان تجاری خود را ترویج خواهند نمود.

دهمین نمایشگاه بانکداری اسلامی هم‌زمان با بیست ‌و هفتمین همایش بانکداری اسلامی در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران) در روزهای 9 و 10 شهریورماه برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه بانکداری اسلامی می‌توانید با شرکت میلاد مبتکر شرق تماس بگیرید. راه‌های ارتباطی شرکت میلاد مبتکر شرق عبارت‌اند از شماره تماس 44448216 داخلی 102، وب‌سایت www.miladgroup.net و ایمیل ads@miladgroup.net.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.