خبر

سامانه تلگرام بانک آینده برای خدمت‌دهی به مشتریان راه‌اندازی شد

بانک آینده با رونمایی از «سامانه تلگرام مشتریان»، امکان بهره‌گیری از خدمات بانکی از طریق این شبکه را برای مشتریان فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، این سامانه یک بات تلگرامی است که به‌منظور ارائه خدمات بانکی و انجام برخی اطلاع‌رسانی‌ها به مشتریان بانک آینده، پیاده‌سازی شده است. خدماتی از قبیل عملیات حساب (دریافت موجودی، دریافت صورت‌حساب، خرید شارژ، اطلاعات تسهیلات، دریافت شماره شبا)، پیشخوان مجازی، باشگاه مشتریان، عملیات دوره‌ای حساب، یافتن نزدیک‌ترین شعبه بانک آینده و … از طریق این سامانه، قابل دریافت است.

مشتریان می‌توانند از طریق این لینک (https://telegram.me/ayandeh_bank_bot) و یا اسکن تصویر بارکد با دوربین تلفن همراه خود، به این سامانه دسترسی پیدا کنند.

QR-100-Way2pay-95-05-27

برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب سراسر کشور و تارگاه بانک آینده مراجعه و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، تماس حاصل فرمایید.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید