راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قرعه‌کشی سومین دوره جشنواره پات ایران کیش برگزار شد

سومین دوره قرعه‌کشی جشنواره پات، بیست و چهارم مردادماه، همزمان با میلاد امام رضا (ع) با حضور کمیته ناظر بر قرعه‌کشی برگزار شد. در سومین مراسم قرعه‌کشی جشنواره پات 95، جمعی از مسئولان و معاونان این شرکت و نمایندگان بانک‌های صادرات، سپه، خاورمیانه، رفاه و تجارت حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، همانند دو دوره پیشین این جشنواره، کلیه پذیرندگان حقیقی ابزارهای پذیرش ایران کیش اعم از پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های پرداخت اینترنت در این قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

جوایز پذیرندگان در سومین دوره جشنواره، شامل یک دستگاه خودرو MG3 و 40 دستگاه گوشی آیفون 6 بود.

kis-620-Way2pay-95-05-26 (2)

«داریوش رحمانی» از اصفهان، سومین برنده خودروی MG3 در مراسم قرعه‌کشی جشنواره پات 95 ایران کیش شد و 40 نفر برنده گوشی آیفون 6 شدند.

Kis-620-Way2pay-95-05-26

در این جشنواره نیز همچون دو دوره پیشین فرهاد وکیلیان، معاون توسعه بازار شرکت، در تماسی تلفنی با برنده خودروی MG3 این خبر را به او انتقال داد.

در دو دوره گذشته قرعه‌کشی این جشنواره، سید محسن برزگری و مجتبی مهر پویا برنده یک دستگاه خودروی MG3 شدند.

Kis-620-3-Way2pay-95-05-26

مجموع جوایز «پذیرندگان» در این جشنواره، شامل یک دستگاه خودروی آئودی Q5، سه دستگاه خودرو MG3 و 160 دستگاه گوشی آیفون 6 بود. جوایز دارندگان کارت‌های شتابی استفاده‌کننده از درگاه‌ها و سامانه‌های ایران کیش نیز شامل یک دستگاه خودروی MG3 و همچنین به ازای هر صد هزار ریال خرید شارژ ۱۰ هزار ریال شارژ رایگان است.

Kis-620-4-Way2pay-95-05-26

این در حالی است که همچنین در قرعه‌کشی‌های روزانه جشنواره پات، هرروز به دو نفر از پذیرندگان شرکت ایران کیش و دارندگان کارت‌های شتابی به‌قیدقرعه، جایزه صدهزارتومانی داده می‌شود.

بر طبق این گزارش از ماه گذشته، روزانه به اعضای کانال تلگرام جشنواره پات نیز به‌قیدقرعه هدیه 50 هزارتومانی تعلق می‌گیرد. جهت شرکت در قرعه‌کشی در این بخش عضو کانال تلگرام جشنواره پات شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.