راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی پات و برنامه‌های آینده ایران کیش درباره اکوسیستم پرداخت پات

نرم‌افزار پات و امکانات آن در روز گرامیداشت خبرنگاران در شرکت ایران کیش معرفی شد. پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات شرکت ایران کیش ضمن اشاره به امکانات مختلف این نرم‌افزار ازجمله خرید شارژ، پرداخت قبوض، باشگاه مشتریان و …، یکی از مزایای این نرم‌افزار را کارت وفاداری (پی پات) دانست و گفت: «قرار است کارت‌هایی برای این امر صادر شود، کارت‌هایی که در اختیار مشتریان ایران کیش قرار می‌گیرد تا آن‌ها از مجموعه امکانات این نرم‌افزار بهتر و بیشتر استفاده کنند.»

.

اکوسیستم پرداخت پات

وی اضافه کرد: «نگاه ما به پی پات، نگاه گسترده‌تری است و آن را یک اکوسیستم پرداخت می‌دانیم. در آینده انواع محصولات جدیدی در کنار نام پی پات عرضه خواهند شد. به‌زودی، کارت پی پات، برنامه پرداخت پی پات، درگاه موبایل پی پات رونمائی می‌شود تا اکوسیستم پرداخت کامل شود. برنامه‌هایی که قطعاً به سایر اپلیکشین‌های موبایلی که در بازار وجود دارد کمک می‌کند تا عملیات پرداخت را به‌راحتی و کاملاً امن انجام دهند.»

معاون فناوری اطلاعات ایران کیش ادامه داد: «ایده‌های بسیار خوبی در حوزه درگاه موبایلی در شرکت ما وجود دارد و این ادعا را داریم که در این حوزه کاملاً نوآور هستیم و معتقدیم مارکت‌هایی مثل کافه بازار، مایکت و … به‌زودی تمام نیازهایشان را از طریق درگاه‌های موبایلی شرکت ایران کیش تأمین کنند. ما مدعی هستیم ایده و محصول جدیدی که در این زمینه به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گزینه بسیار خوبی به‌جای USSD می‌شود.»

پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش
پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش

وی خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه بانک مرکزی به دنبال حذف USSD است وقت آن رسیده تا ما روی ابزار موبایل متمرکز شویم و معتقدیم که اکوسیستم جدید پی پات و محصولاتی که در آینده ارائه خواهیم داد بدیع و جایگزین خوبی برای USSD ها است.»

kic-a-1000-way2pay-95-05-18

طبری درباره اپلیکیشن فعلی پات نیز اظهار کرد: «پی پات یک کارت وفاداری مشتریان است که ما به ازای خریدها و مصرف‌ها به مشتریان امتیاز می‌دهیم تا آن‌ها این امتیازها را در آینده به‌صورت ریالی استفاده کنند. از سویی پی پات را به باشگاه مشتریان وصل می‌کنیم تا به‌نوعی ثابت کنیم ایران کیش برای مشتریانش ارزش قائل است. در این اپلیکیشن سرویس‌های ویژه‌ای نیز در نظر گرفته‌ایم که در آینده خبرهای خیلی خوبی درباره آن خواهید شنید.»

.

مسئولیت‌های اجتماعی

از سویی محمد لریان فرد مشاور عالی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش ضمن خیرمقدم به خبرنگاران و تبریک روز خبرنگار، با اشاره به سابقه و پیشتازی این شرکت در عرصه پرداخت الکترونیک گفت: ایران کیش یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های PSP در ایران است.

محمد لریان فرد مشاور عالی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش
محمد لریان فرد مشاور عالی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش

لریان فرد افزود: «از دو سال پیش با آمدن دکتر فرامرزی به مجموعه ایران کیش به‌عنوان مدیرعامل این شرکت، اهتمام خاصی به موضوع محیط‌زیست و مسئولیت‌های اجتماعی شده است، تجهیز مدرسه فضیلت شهرری به آبگرمکن خورشیدی، بازسازی نمازخانه، تصفیه آب آشامیدنی و همچنین انتشار کتاب «من زمین را دوست دارم» برای کودکان بخشی از این اقدامات در حوزه محیط‌زیست است. وی با برشمردن خدمات مختلف این شرکت در طول فعالیت چند سال اخیر، آن را گامی بزرگ در صنعت پرداخت کشور توصیف کرد.»

کارت‌های وفاداری

در این جلسه فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار ایران کیش نیز با بیان اینکه ایران کیش با شروع فعالیتش در سال 82 و فضای گنگی که در آن سال‌ها در حوزه پرداخت کشور بود بنیان‌گذار صنعت پرداخت الکترونیک در کشور به شمار می‌آید، از کارت‌های وفاداری به‌عنوان یکی از محصولات جدید ایران کیش نام برد که برای رفاه مردم در خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید و بهره‌مندی آنان از امکانات ویژه‌ای مثل تخفیف و خرید بیشتر و خرید از حراجی‌ها کاربرد زیادی دارد.

فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار شرکت کارت اعتباری ایران کیش
فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار شرکت کارت اعتباری ایران کیش

وی در ادامه به برنامه‌هایی که شرکت در راستای معرفی محصولات جدیدش انجام داده پرداخت و با اشاره به برگزاری جشنواره‌های پات و جوایز آن، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی استفاده از محصولات این شرکت ازجمله نرم‌افزار پات فراگیر خواهد شد.

.

میهمان ویژه

خانم روزبهانی همسر شهید صارمی، خبرنگاری که روز خبرنگار به خاطر شهادت ایشان، نام‌گذاری شده است، میهمان ویژه این نشست بود. روزبهانی از اینکه روزی به نام خبرنگار در تقویم وجود دارد ابراز رضایت کرد و ضمن اشاره به کار پرخطر خبرنگاران برای آن‌ها آرزوی توفیق داشت.

روزبهانی همسر شهید صارمی
روزبهانی همسر شهید صارمی

همچنین در این جلسه محمدرضا رحمانی نویسنده کتاب «من زمین را دوست دارم» نیز به معرفی این کتاب و اهداف نگارش آن پرداخت. کتابی که در راستای حوزه پرداخت الکترونیک و احترام به محیط‌زیست برای کودکان و از سوی شرکت ایران کیش در دست تهیه است.

محمدرضا رحمانی نویسنده کتاب «من زمین را دوست دارم»
محمدرضا رحمانی نویسنده کتاب «من زمین را دوست دارم»

منبع: ایران کیش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.