راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تیم بانک اقتصاد نوین قهرمان جام فوتبال آسان پرداخت شد

دیدار نهایی جام فوتبال آسان پرداخت بین تیم‌های بانک اقتصاد نوین و بانک قرض‌الحسنه رسالت با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم بانک اقتصاد نوین به پایان رسید. در این دیدار که در حضور خانواده‌های بازیکنان و نمایندگان و مدیران شرکت‌های حاضر در این جام برگزار می‌شد تعدادی از پیشکسوتان فوتبال و فوتسال و داوران بین‌المللی کشورمان حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، این دیدار با برتری چهار گل تیم اقتصاد نوین به پایان رسید. در پایان این مسابقه از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر به عمل آمد و با اهدا لوح تقدیر از زحمات این عزیزان قدردانی گردید. شرکت آسان پرداخت (آپ) که برگزارکننده این مسابقات بود، برای تیم برتر ۳ میلیون تومان، برای تیم دوم ۲ میلیون تومان و به تیم سوم و چهارم هرکدام، یک‌میلیون تومان جایزه اهدا کرد.

تیم بانک اقتصاد نوین قهرمان جام فوتبال آسان پرداخت شد
تیم بانک اقتصاد نوین قهرمان جام فوتبال آسان پرداخت شد

این جوایز و اهدا جام قهرمانی توسط پیشکسوت عرصه فوتبال مهندس عباس ترابیان سرپرست سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم‌های حاضر روی سکو تقدیم شد. در مراسم پایانی و اختتامیه اولین دوره مسابقات جام آسان پرداخت از فنی‌ترین بازیکن، بهترین و ارزشمندترین بازیکن، بهترین خط حمله تقدیر به عمل آمد.

همچنین کاپ اخلاق اولین دوره جام آسان پرداخت به تیم آسان پرداخت اهدا شد. این مراسم موردتوجه برنامه‌سازان ورزش سازمان صداوسیما نیز قرار گرفته بود و گزارشگران شبکه خبر و برنامه‌های ورزشی به پوشش این مسابقات پرداختند.

از اتفاقات حاشیه‌ای مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فوتسال جام آسان پرداخت، اهدای جایزه یک‌میلیون تومانی تیم بانک سرمایه (تیم سوم) به یک خیریه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.