راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تأکید کامبیز مطلق بر اهمیت فناوری اطلاعات در بانک قوامین

معاون فن‌آوری اطلاعات بانک قوامین و رئیس اداره کارت و خدمات نوین به‌منظور برگزاری کارگاه آموزشی و بررسی عملکرد سامانه‌های حوزه بانکداری الکترونیک طی سفری دو روزه در استان اردبیل حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی بانک قوامین، کامبیز مطلق معاون فن‌آوری اطلاعات بانک قوامین در این سفر با اشاره به بخشنامه اخیر اداره مرکزی در خصوص بانکداری الکترونیک و ارتقای درآمدهای غیر مشاع بانک سخنانی ارائه کرد.

وی در این بازدید در جریان مسائل و مشکلات موجود در زمینه بخش‌های مختلف خدمات بانکداری الکترونیک ازجمله پایانه‌های کارتخوان فروشگاهی، دستگاه‌های خودپرداز، موبایل بانک، تلفن‌بانک، اینترنت بانک و سیستم ICBA قرار گرفت و به برخی از سؤالات همکاران در جلسه پاسخ داد.

Ghav-620-Way2pay-95-05-12

محمدرضا تهرانی رئیس اداره کارت و خدمات نوین نیز در این بازدید از وجود طرح‌های در دست بررسی در زمینه بانکداری الکترونیکی خبر داد که به‌زودی با نهایی شدن طرح به مرحله اجرا درخواهد آمد.

مطلق اضافه کرد: «بانک قوامین با راه‌اندازی خانواده جی بی توانسته طی مدت 2 سال در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به رقابت با سایر بانک‌های کشور بپردازد.»

وی با بیان اینکه تمامی بنگاه‌های اقتصادی بایستی درآمد کافی کسب نمایند تا بتوانند هزینه‌های خود را پوشش دهند، افزود: «بانک قوامین نیز به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی موظف است کلیه هزینه‌های مربوط به خود را تأمین نماید لذا با توجه به هزینه‌های انجام شده در زمینه بانکداری الکترونیک استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود ازجمله ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان، خودپرداز و دیگر خدمات باید با حساسیت بیشتری دنبال شود.»

معاون فن‌آوری اطلاعات بانک خاطرنشان کرد: «با آموزش و توانمندسازی کارکنان در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک هم در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و هم تسلط و دانش بیشتر کارکنان باعث ایجاد مزیت رقابتی و استفاده بهینه از این خدمات می‌گردد.»

در پایان این سفر معاونت فن‌آوری اطلاعات و رئیس اداره کارت و خدمات نوین از برخی شعب استان بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.