راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاون وزیر ارتباطات از فناپ بازدید کرد

معاون وزیر ارتباطات به همراه برخی از مدیران و معاونان استانی این وزارتخانه هفته گذشته از شرکت فناپ بازدید کردند.

این دیدار به بهانه برگزاری نشستی یک‌ساعته با موضوع «ایجاد کسب‌وکار در استان‌ها با توسعه فناوری اطلاعات» با حضور تنی چند از مسئولان ارشد وزارت ارتباطات و برخی مدیران شرکت فناپ در کافه آی‌تی انجام شد. معاون برنامه‌ریزی و تحول سازمانی و همچنین مدیر مرکز نوآوری و فناوری فناپ ازجمله نمایندگان فناپ در این جلسه بودند.

معاون وزیر ارتباطات در فناپ
معاون وزیر ارتباطات به فناپ آمد

در این جلسه، مرتضی براری معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سخنرانی کوتاهی کرد و گفت: این نشست را می‌توان به‌عنوان اتاق فکری در نظر گرفت تا به دنبال آشنایی با هلدینگ فناپ و تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این مجموعه، امکان همکاری‌های جدید با سایر استان‌ها ایجاد شود.

در ادامه نیز مسئولان فناپ به تشریح برخی پروژه‌های کلیدی این شرکت پرداختند. اجرای پروژه IPTV یا تلویزیون اینترنتی با نام تجاری «آیو»، پیاده‌سازی کیف پول الکترونیکی در شهر مشهد تحت عنوان «من‌کارت» و همچنین اجرای برخی طرح‌های زیرساختی در دیگر استان‌ها همچون کرمان ازجمله پروژه‌های مورداشاره در این جلسه بود.

در پایان این نشست، فناپ ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و پیاده‌سازی طرح‌های مشابه در سایر استان‌ها خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان و مدیران استانی وزارت ارتباطات شد.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.