راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تجلیل از ایران کیش در همایش ملی محیط‌زیست

شرکت کارت اعتباری ایران کیش در همایش ملی محیط‌زیست که با رویکرد مدیریت یکپارچه و فراگیر HSE برگزار شد، موردتقدیر قرار گرفت. در این همایش که با حضور تنی چند از مسئولین کشور برگزار شد، به دلیل فعالیت‌های شرکت ایران کیش در حوزه محیط‌زیست از صادق فرامرزی مدیرعامل این شرکت قدردانی شد.

kis-zis-620-index-way2pay-95-05-02 kis-zis-620-index-way2pay-95-05-02a

شرکت کارت اعتباری ایران کیش که با شعار مسیر سبز پرداخت به فعالیت‌هایش در حوزه پرداخت الکترونیک ادامه می‌دهد، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود کمک به محیط‌زیست را در دستور کار قرار داده است.

تجلیل از ایران کیش در همایش ملی محیط‌زیست
تجلیل از ایران کیش در همایش ملی محیط‌زیست

kis-zis-620-index-way2pay-95-05-02c

گفتنی است بازسازی و سبز کردن مدرسه‌ای در شهرری (مدرسه فضیلت) به‌طوری‌که علاوه بر بهسازی ساختمان مدرسه به فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و بهداشتی آن (به‌ویژه در حوزه محیط‌زیست) کمک شد، پرهیز از صرف هزینه در راستای چاپ سررسید و بروشورهای تبلیغاتی غیر لازم، تهیه و کاشتن چندین هزار نهال در کل کشور، تهیه و تألیف کتاب برای کودکان و نوجوانان به نام «من زمین را دوست دارم» در جهت آشنایی آن‌ها با پرداخت الکترونیک و با محوریت حفظ و احترام به محیط‌زیست؛ تغییر نام روابط عمومی به روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی، ازجمله سایر اقدامات این شرکت، در حیطه محیط‌زیست است.

در پایان این همایش از شرکت کارت اعتباری ایران کیش و صادق فرامرزی به‌عنوان یکی از حامیان محیط‌زیست تجلیل شد.

منبع: شرکت کارت اعتباری ایران کیش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.