راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح بانکیار الکترونیک در برخی شعب بانک شهر عملیاتی شد

سرپرست معاونت شعب و بازاریابی از اجرای آزمایشی طرح بانکیار الکترونیک در برخی شعب بانک شهر خبر داد.

محمد کیایی، سرپرست معاونت شعب و بازاریابی این بانک گفت: طرح بانكيار الكترونيك با هدف گسترش و بالا بردن سطح كيفيت آموزش شهروندان و اطلاع‌رساني در مورد مزاياي بانكداري الكترونيك در برخی شعب بانک شهر اجرایی شد.

کیایی، خاطرنشان کرد: تلاش براي تغيير رفتار مشتريان و مهم‌تر از آن تغيير نگرش آنان به‌منظور سوق دادن مشتريان به سمت استفاده از امکانات بانكداري الكترونيك، از بين بردن مقاومت ذاتي تكنولوژيكي مشتريان و نيز رفع مشکلات کم‌تجربه بودن آنان در اين زمينه، فعال كردن مشتريان در استفاده بيشتر از خدمات الكترونيكي بانك و استفاده از كانال‌هاي غيرحضوري دريافت خدمات، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

محمد کیایی، عنوان کرد: در حال حاضر، طرح بانکیار الکترونیک در شعب ميدان فردوسي، ميدان قدس، شهرري، پاكنژاد و فلكه دوم تهرانپارس، آغاز شده است.

به گفته وی، بر اساس این طرح، بانكياران الکترونیک موظف خواهند بود تا به مشتريان خوش‌آمد گویی کرده، از نيازهاي آنان مطلع شوند و به سؤالاتشان در خصوص خدمات بانكي يا محصول خاص و بانكداري الكترونيك، پاسخ دهند.

این مدیر بانک شهر مطرح کرد: آموزش نحوه استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي شامل اینترنت بانک و موبایل بانک، معرفي محصولات بانكي كه سبب تسهيل در امر دريافت خدمات مشتريان می‌شود از طريق توزيع و توضيح بروشورها و كمك به فرآيند دريافت و راه‌اندازي خدمات بانكداري الكترونيك براي مشتريان مانند نصب نرم‌افزار موبایل بانک و …، از دیگر وظایف بانکیاران است.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای این طرح، تصریح کرد: ايجاد فرصت‌هاي جديد به‌منظور گسترش ديد و مشتری مداری بانك، معرفي خدمات بانكي جديد به مشتريان، تبليغ خدمات بانكي از طريق مشتريان، جمع‌آوري اطلاعات و خواسته‌هاي مشتريان بدون هزينه، افزايش درآمدها و سودآوري بانك، كاهش هزينه‌ها در جذب و نگهداشت مشتري و دستيابي به بهترين عملكرد و بالاترين كيفيت خدمات براي مشتريان، ازجمله فوایدی است که با اجرای این طرح، محقق خواهد شد.

منبع: بانک شهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.