راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تداوم همکاری «علی‌بابا» و «سپ»

ایسنا در گزارشی به این پرداخت که در حاشیه‌ نهمین دوره‎ نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، مدیران عامل شرکت سفرهای علی‌بابا و شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) با هم دیدار و گفتگو کردند.

ایسنا نوشت: در این دیدار مجید حسینی‌نژاد، مدیرعامل و مؤسس شرکت سفرهای علی‌بابا، رشد و توسعه‌ گردشگری آنلاین را تابع بازار و نیاز آن دانست و گفت:

ایده‌ راه‌اندازی سامانه‌ علی‌بابا از نیاز بازار به خرید آنلاین بلیط هواپیما به ذهن‌ رسید، چرا که کیفیت خدمات عمده‌ آژانس‌های مسافرتی، پایین و رضایتمندی مشتریان از خدمات بسیار کم است و خرید بلیط هواپیما به خصوص برای رفتن به سفرهای خارج از کشور، به راحتی انجام نمی‌شود؛ در حالی‌که این فرایند در کشورهای خارجی بسیار راحت است.

وی ادامه داد:

در حال حاضر با توجه به احساس نیازی که در جامعه نسبت به خرید آنلاین به ویژه خرید آنلاین بلیط هواپیما وجود دارد، باعث شده این صنعت روز به روز رشد کند.

این فعال حوزه‌ گردشگری، با تاکید بر این موضوع که یکی از اهداف مورد نظر وی، توسعه‌ گردشگری آنلاین است، بیان کرد:

هدف ما، تجربه‌ شایسته‌ سفر است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به این هدف دست یابیم و دسترسی به خدمات سفر را برای همه آسان کنیم.

sep-620-way2pay-95-04-23

به گفته‌ حسینی‌نژاد، تجربه‌ شایسته‌ سفر یعنی هر ایرانی بتواند با هر درآمدی به سفر برود و هر خدمتی مثل خرید بلیط، رزرو هتل و دانستنی‌های لازم برای سفر را به صورت آنلاین دریافت کند.
این فعال حوزه‌ تجارت الکترونیک با بیان این موضوع که خوشبختانه در سال‌های اخیر با رشد کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور، شاهد خدمات مختلفی از بانک‌ها برای ارائه‌ خدمات پرداخت الکترونیک نیز هستیم، گفت:

معتبر‌ترین ارائه‌دهنده‌ درگاه‌ پرداخت الکترونیک در کشور، شرکت پرداخت الکترونیک سامان یا‌‌ همان سپ است که از ابتدا با ما همراه بوده و پشتیبانی قوی و دوستانه‌ آن، از نقاط قوت آن است.

حسینی‌نژاد، در خصوص استفاده و ترویج خریدهای آنلاین در کشور افزود:

اشاعه‌ فرهنگ رفتارهای آنلاین بسیار مهم است و در کنار آن، بهتر است در حوزه‌ کسب‌وکار الکترونیک مرجعی برای دادن مجوز و نظارت بر فعالیت این سایت‌ها باشد. هرچند که متاسفانه به دلیل نبود آن، دیده شده که سایت‌های زیادی بدون داشتن مجوز، راه‌اندازی شده و کارهای غیرقانونی انجام می‌دهند و به سایت‌هایی مطابق قانون فعالیت دارند، خسارت وارد می‌کنند.

sep-620a-way2pay-95-04-23

حسینی‌نژاد مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان نیز در ادامهٔ این نشست از علی‌بابا به عنوان یکی از نمونه‌های موفق در تجارت الکترونیک و صنعت گردشگری آنلاین نام برد که در طی مدت زمان کوتاهی تبدیل به انتخاب اول مشتریان در این حوزه شده است.
وی در ادامه تصریح کرد:

مشتریان سپ، اولویت نخست این شرکت هستند و خدمت‌رسانی با کیفیت و ارائه‌ راهکارهای هوشمند پرداخت، از وظایف اصلی سپ در قبال مشتریان خود به خصوص کسب و کارهای موفق آنلاین همچون علی‌بابا به شمار می‌رود.

در پایان این دیدار، مدیران عامل علی‌بابا و سپ بر تداوم و گسترش همکاری‌های مشترک در آینده تاکید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.