راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سبد محصولات طرح حاتم بانک انصار گسترش یافت

در راستای گسترش دامنه فعالیت‌های مربوط به طرح حاتم، تنوع‌بخشی به سبد محصولات و افزایش شرکت‌های تولیدکننده کالاهای ایرانی که به‌منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر مشتریان و متقاضیان از امکانات این طرح صورت می‌گیرد، معاونت اعتبارات بانک انصار با چند شرکت ایرانی تولیدکننده کالاهای لوازم‌خانگی دیگر نیز تفاهم‌نامه امضاء کرد.

معاونت اعتبارات بانک انصار در راستای توسعه فعالیت‌های مربوط به طرح حاتم (حمایت ‌از تولید ملی) به امضای تفاهم‌نامه با شرکت‌های‌ سینجر گاز، ناب‌استیل و فرش ستاره طلایی (پاتریس)، پارس خزر، پاکشوما و گرند مبادرت کرد تا ازاین‌پس متقاضیان استفاده از تسهیلات این طرح، بتوانند کالاهای خانگی و مصرفی خود را از این شرکت‌های ایرانی نیز تأمین کنند. شایان‌ذکر است که قبلاً شرکت‌های اسنوا، دونارخزر، فرش مهستان، کمجا چوب و بهارنارنج در این طرح شرکت کرده بودند.

در طرح حاتم به هر متقاضی مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات با نرخ 15 درصد و به‌منظور خرید کالاهای ایرانی واگذار می‌شود و این طرح از اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر کشور به مورد اجرا گذاشته شده و بیش از 650 فروشگاه طرف قرارداد در قالب عقد مرابحه این کالاها را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. ضمناً نحوه، شرایط و مراحل برخورداری از این تسهیلات در تارنمای hatam.ansarbank.com درج شده است.

شایان‌ذکراست که طرح حاتم، در راستای اجرایی شدن مدل مفهومی نقش‌آفرینی بانک‌ها در اقتصاد مقاومتی تدوین‌شده و هدف آن استحکام پایه‌های صنایع داخلی و تقویت تولید داخلی است که بر اساس سیاست افزایش قدرت خرید مردم و حمایت از صنایع داخلی با سرمایه‌های ایرانی به مورد اجرا گذاشته شده است.

منبع: بانک انصار

1 دیدگاه
  1. مسعود متین فرد می‌گوید

    سلام طرح خوبی هست منتها بانک با نمایندگان شرکتها درست برخورد نمی کنن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.