راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشارکت مایسیس با شرکت کاسپین در حوزه ارائه نرم‌افزارهای بانکی

شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین و شرکت مایسیس قرارداد مشارکت و همکاری برای استقرار و توسعه نرم‌افزارهای بانکی امضا کردند.

مشارکت مایسیس با شرکت کاسپین
مشارکت مایسیس با شرکت کاسپین در حوزه ارائه نرم‌افزارهای بانکی

 با توجه به علاقه‌مندی شرکت‌های خارجی به حضور در بازار ایران، شرکت مایسیس، یکی از برندهای نرم‌افزاری مطرح در حوزه بانکداری و مالی دنیا و شرکت کاسپین، تولیدکننده نرم‌افزارهای بانکی و پرداخت در ایران با داشتن نرم‌افزار بانکداری متمرکز به نام لوتوس توافق‌نامه همکاری امضا کردند. سرمایه‌گذاری مشترک، انتقال دانش فنی، ایجاد و بومی‌سازی راهکارهای مالی و بانکی از اهداف اصلی این همکاری است.

Caspian-Mysis-Index-way2pay-95-03-19a

 شرکت کاسپین به‌عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده راه‌حل‌های بانکی و مالی علاوه بر حفظ و گسترش محصولات فعلی به‌منظور تنوع سبد خدمات خود، پوشش سلایق مختلف بازار و با پیش‌بینی ورود بانک‌های خارجی به کشور و توسعه روابط بین‌المللی بانک‌های داخلی، به‌عنوان تنها استقرار دهنده محصولات مایسیس در ایران خدمات نصب، راه‌اندازی، آموزش و پشتیبانی این محصولات را به بازار بانکی کشور ارائه خواهد کرد.

مشتریان بانکی از بانک‌های داخلی و خارجی که دسترسی به فناوری‌های روز دنیا را هدف قرار داده‌اند، می‌توانند با از مزایای این همکاری بهره‌مند شوند.

منبع: کاسپین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.