راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور خدمات انفورماتیک در نمایشگاه کارت و پرداخت 2016

شرکت خدمات انفورماتیک هم‌زمان با آغاز گسترش تعاملات اقتصادی کشور و هم‌راستا با آخرین تحولات حوزه فناوری‌های مالی منطقه، با هدف به تصویر کشیدن توانمندی‌های فنی و اجرایی خود، طی روزهای ١١ و ١٢ خردادماه جاری، در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه ٢٠١٦ دبی، حضور خواهد داشت.

از دیگر اهداف حضور شرکت در این نمایشگاه منطقه‌ای، می‌توان به تبیین جایگاه برند شرکت خدمات انفورماتیک در عرصه‌های بین‌المللی، تعامل با شرکت‌های پیشرو در حوزه کارت و پرداخت و نیز ارائه بخشی از توانمندی‌های شرکت خدمات انفورماتیک در صنعت کارت و پرداخت را عنوان کرد.

در غرفه نمایشگاهی شرکت خدمات انفورماتیک واقع در سالن 5 فضای نمایشگاهی P20، معرفی سامانه‌ها و راهکارهایی نظیر شتاب، شاپرک، سامانه کارت یوز، شبکه NiBN، راهکارهای امنیتی و خدمات پرداخت مبتنی بر موبایل به بازدیدکنندگان انجام خواهد شد.

همچنین کارگاهی با موضوع «Iranian National Card Payment Journey» ساعت 16:00 روز 31 May و در سالن Demo Theatre 1 مرکز نمایشگاهی DWTC به‌منظور معرفی بزرگ‌ترین سوئیچ پرداخت در خاورمیانه توسط مهندس علی سیفی و رضا جوراب پوریان از مدیریت سیستم‌های کارت به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

از کمپانی‌های مطرح خارجی حاضر در نمایشگاه می‌توان به جمالتو، مستر کارت، سامسونگ، کارد تک، وری فون و … اشاره کرد.

منبع: خدمات انفورماتیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.