راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین هکاتون اینترنت اشیاء ایران برگزار می‌شود

اولین هکاتون اینترنت اشیاء ایران در پایان تیرماه 95 به همت شبکه «StartUp IOT» برگزار می‌شود. در این رویداد رقابتی، مجالی برای ارائه و تعریف ایده نیست، بلکه فقط باید آن را ساخت. یک ماراتن سخت‌افزاری-نرم‌افزاری به معنی واقعی کلمه که تیم‌های شرکت‌کننده را تحریک می‌کند تا خواب و خوراک خود را هم به قیمت رقابت بفروشند.

هکاتون اینترنت اشیاء
اولین هکاتون اینترنت اشیاء ایران برگزار می‌شود

IOT CUP یا هکاتون اینترنت اشیاء عنوان سری مسابقات با مدل هکاتون در زمینه کاربردهای مختلف اینترنت اشیاء است که در آن تیم‌های شرکت‌کننده برای کسب رتبه برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند و در مدت سه شبانه‌روز ایده‌های خود را در قالب ساخت MVP یا همان حداقل محصول قابل‌عرضه، پیاده‌سازی کرده و در روز آخر طی مراسمی تیم‌های برتر محصول خود را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کنند.

در این رویداد سه‌روزه، علاوه بر جوایز 20، 10 و 5 میلیون تومانی برای تیم‌های برتر، دیگر تیم‌های برتر نیز از فرصت تجاری‌سازی محصولات و همچنین معرفی به شتاب‌دهنده‌ها بهره‌مند خواهند شد.

cup-io-index-way2pay-95-03-09

IOT CUP فقط یک رویداد سریالی نیست، بلکه جریانی است که علاوه بر توسعه‌دهندگان، بازیگران اصلی IoT را هم دور هم می‌آورد.

متقاضیان در قالب تیم و با شرایط اعلا شده می‌توانند در این رویداد شرکت می‌کنند؛ هر تیم بین سه تا پنج نفر با تخصص‌های «توسعه‌دهنده کسب‌وکار»، «توسعه‌دهنده نرم‌افزار» و «طراح سخت‌افزار».
همچنین تیم‌سازی قبل از شروع مسابقات صورت می‌گیرد و تمرکز اصلی هر تیم روی ایده و مدل کسب‌وکار خلاقانه‌‌ای است که برای محصول خود تعریف می‌کند.

cup-io-index-a-way2pay-95-03-09

اولین هکاتون اینترنت اشیاء ایران

این رویداد به همت شبکه استارتاپ IoT برگزار می‌شود. دور اول آن از 30 تیرماه تا یکم مردادماه 95 اجرا می‌شود. پیش‌ثبت‌نام این مسابقه از 16 خردادماه آغاز می‌شود و شرکت در مرحله پیش‌ثبت‌نام برای علاقه‌مندان به حضور در این رقابت ضروری است. در این مرحله افراد و تیم‌ها ارزیابی می‌شوند و پس از کسب شرایط حضور در IOT CUP اجازه ثبت‌نام نهایی در رویداد را خواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این رویداد به نشانی www.iotcup.ir مراجعه کنید. همچنین توجه داشته باشید که ظرفیت شرکت‌کنندگان در این رویداد تا پنجاه تیم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.