راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت پلاستک جایگزین تمام کارت‌های بانکی / یک برای همه

از اینکه بین کارت‌های بانکی‌تان بگردید خسته شده‌اید، کارت‌های مختلفی در کیفتان دارید؟ اگر این‌طور است، شما به‌احتمال‌زیاد ازجمله افرادی هستید که از پلاستک خوشتان خواهد آمد. این یک ابزار الکترونیکی یا به عبارت دیگر کارت جدیدی است که می‌تواند اطلاعات بیست کارت را به‌صورت یکجا در خود ذخیره کند. شما کافی است که کارت موردنظر را از صفحه مخصوص دستگاه انتخاب کنید، سپس ‌از آن مانند یک کارت معمولی استفاده کنید.

جایگزین تمام کارت‌های بانکی
کارت پلاستک جایگزین تمام کارت‌های بانکی / یک برای همه

جایگزین تمام کارت‌های بانکی

برای اینکه اطلاعات یک کارت معمولی را داخل این کارت وارد کنید، کارت را بر روی راداری که به تلفن هوشمند شما متصل خواهد شد می‌کشید تا نرم‌افزار کیف پول، اطلاعات آن را ذخیره کرده و از طریق بلوتوث به کارت پلاستک منتقل کند. بااینکه پلاستک نمی‌توانند درآن‌واحد بیش از ۲۰ کارت را در حافظه‌اش ذخیره کند، شما می‌توانید اطلاعات کارتی که قبلاً اسکن شده است را هر زمان که بخواهید به این کارت انتقال دهید. نرم‌افزار کیف پول این امکان را به شما می‌دهد که لیست تمام نقل و انتقالاتی که از طریق این سیستم صورت گرفته است را در اختیار داشت باشید.

Plastc-Index-way2pay-95-03-18b

کارت پلاستک نوار مغناطیسی بازنویسی پذیری دارد که به آن اجازه می‌دهد شبیه به هر کارتی درآید. صفحه‌نمایش مخصوصی که از آن برای دیدن اطلاعات کارت استفاده می‌کنید، بارکد، عکس و امضای دارنده‌ی کارت را نیز نشان می‌دهد. علاوه بر این امکانات، کارت قابلیت ان‌اف‌سی/آر‌اف‌آی‌دی را هم دارد و همین‌طور سیستم‌عامل جدید که به‌زودی به‌روزرسانی خواهد شد و آن را قادر خواهد کرد که در دستگاه‌های کارت‌خوان سیار هم قابل‌استفاده باشند.

باتری این دستگاه می‌تواند تا سی روز کار کند و می‌توان آن‌ را به‌وسیله‌ی پایه‌ی شارژر بی‌سیم شارژ نمود. وقتی‌که دستگاه در کیف شما باشد، حسگر نوری دستگاه این موقعیت را تشخیص داده و آن را خاموش می‌کند.

Plastc-Index-way2pay-95-03-18d

اگر شما این کارت را در مغازه‌ای جا بگذارید، هشداری به نرم‌افزار تلفن همراه شما فرستاده می‌شود. علاوه بر آن، اگر تلفن جفت شده با این کارت برای مدت‌زمان تعیین‌شده از محدوده‌ی بلوتوث دستگاه دور بماند، دستگاه به‌صورت خودکار حافظه‌ی خود را پاک می‌کند تا کسی نتواند از آن سوءاستفاده کند. وقتی‌که دوباره کارت به تلفن نزدیک شده، تمام اطلاعات پاک‌شده از تلفن شما بارگذاری می‌شود.

Plastc-Index-way2pay-95-03-18a

اگر تلفن همراه شما گم شود، نرم‌افزار کیف پول قفل‌شده و فقط در صورت تشخیص چهره‌ی شما دوباره باز می‌شود. در حال حاضر می‌توانید پلاستک را به قیمت ۱۵۵ دلار پیش‌خرید کنید. برای این محصول فقط یک‌بار هزینه می‌کنید و پس‌ازآن نیازی به پرداخت ماهیانه نخواهد بود.

منبع: فردانما

3 دیدگاه
  1. حسین جم می‌گوید

    با توجه به این توضیحات، پتانسیل سوءاستفاده بسیار زیادی توسط این کارت وجود خواهد داشت.

    1. ناشناس می‌گوید

      مثلا چه سواستفاده ای برادر جان ؟ اینهمه ایتم امنیتی داره .من خودم بانکیم .فکر میکنید کارتهایی که الان دستتونه و با ussd خرید میکنید یا از روی شبکه مخابرات خیلی امن هستند ؟؟؟

  2. ارشک می‌گوید

    این شرکت ورشکست شد و پروژه به کل شکست خورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.