راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه خدمات ارزش‌افزوده در حوزه پرداخت الکترونیکی با سامانه نفیس فن آواکارت

شرکت فن آواکارت از سامانه مدیریت هوشمند و الکترونیکی درگاه‌های پرداخت رونمایی کرد تا به‌این‌ترتیب گام دیگری در ارائه خدمات ارزش‌افزوده در حوزه پرداخت الکترونیکی برداشته باشد.

مهندس علی نوری مدیرعامل شرکت فن آواکارت در مراسم رونمایی از این سامانه گفت: «سامانه مدیریت هوشمند و الکترونیکی درگاه‌های پرداخت یا همان «نفیس» در راستای اهداف شرکت فن آواکارت که رشد و توسعه دانش ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی است به‌منظور ارائه خدمات ویژه به مشتریان سازمانی طراحی و آماده ارائه خدمت شده است.»

مهندس علی نوری مدیرعامل شرکت فن آواکارت
مهندس علی نوری مدیرعامل شرکت فن آواکارت

سامانه نفیس وظیفه رصد سلایق، نیازها و خواسته‌های مشتریان سازمان‌ها را در حوزه پرداخت الکترونیکی بر عهده دارد. نفیس درواقع ابزاری برای تبدیل نیازهای متنوع مشتریان به فرصت‌هایی برای توسعه کسب‌وکار است.

به گفته مدیرعامل فن آواکارت سامانه نفیس که از پلت فرمی هیبریدی برخوردار است می‌تواند با تمرکز بر رفتار خرید تمامی ذینفعان سازمانی اعم از مشتریان، کارکنان، تأمین‌کنندگان، واسطه‌ها و خرده‌فروشان، دانش مناسب را در حوزه‌های مختلف تولید کند.

.

ارائه خدمات ارزش‌افزوده در حوزه پرداخت الکترونیکی با سامانه نفیس فن آواکارت

نوری در ادامه افزود: «سامانه نفیس با تجمیع و یکپارچه کردن در کانال‌های پرداخت الکترونیکی تمامی تلاش‌های نظام‌مند برای شناخت بازار و اقدام مناسب در مقابل انواع تقاضاها را با توجه به‌نظام ارزشی و اهداف سازمان‌ها ارائه می‌کند.»

مدیرعامل فن آواکارت گفت: «نفیس می‌تواند تلاشی سیستمی و متمرکز مبتنی بر زیرساخت‌های پرداخت الکترونیکی برای پیاده‌سازی منعطف سازوکارها، روش‌ها، رویه‌ها و ابزارهای متناسب با کارکرد در بازار به سازمان‌ها ارائه دهد. نفیس به سازمان‌ها امکان می‌دهد مشتریان خود را بیشتر بشناسند و تفاوت‌های آن‌ها را ببینند، خدمات خود را در درگاه‌های پرداخت برای مشتریان اختصاصی‌سازی کنند، سازوکار تخفیف و تقسیط را فراهم آورند و از خدمات ارزش‌افزوده تسهیم و کارت وفاداری بهره‌مند شوند.»

منبع: فن آوا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.