راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده پککو برگزار شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) رأس ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه 1395 در سالن آمفی‌تئاتر مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور بیش از 86 درصد از سهامداران تشکیل شد.

مجمع عمومی فوق‌العاده پککو
مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده پککو برگزار شد

در این مجمع مهندس مظفر پوررنجبر به‌عنوان رئیس مجمع، وجیه‌اله ساعدی و احسان مرادی به‌عنوان ناظرین و زین‌العابدین گندم‌کار به‌عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

در این جلسه ابتدا مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت گزارشی را از عملکرد سال 1394 ارائه و سپس برنامه‌های آتی شرکت را در سال 1395 برای سهامداران تشریح کرد.

Majmape-c-Index-c-way2pay-95-02-23 Majmape-c-Index-b-way2pay-95-02-23

در این جلسه صورت‌های مالی و ترازنامه شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1394 مورد تصویب سهامداران قرار گرفت. همچنین هیئت‌رئیسه مجمع ضمن تصویب تقسیم 470 ریال سود نقدی به ازای هر سهم، مقرر کرد سود سهامداران حقیقی خرد در اسرع وقت به‌حساب آنان واریز شود.

سود سهامداران شرکت که حساب بانک پارسیان معرفی کرده‌اند در تاریخ 22/02/95 واریز و برای سایر سهامداران از تاریخ 1/3/95 و بر اساس جدول زمان‌بندی‌شده با مراجعه به شعب بانک پارسیان قابل پرداخت خواهد بود.

منبع: پککو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.