راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت شرکت خدمات انفورماتیک از اولین جشنواره کار-فرصت

اولین جشنواره کار-فرصت دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران با حمایت شرکت خدمات انفورماتیک در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران برگزار شد. این جشنواره امروز صبح بعد از صحبت‌های محمدجعفر صدیق دامغانی‌زاده رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، قائم‌مقام رئیس دانشکده فنی و معاون وزیر کار در آیین افتتاحیه کارش را شروع کرد.

kar-Tehuni-Index-way2pay-95-02-20

در این جشنواره دو روزه شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های فناوری اطلاعات، پتروشیمی، دارویی و نرم‌افزاری در دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران غرفه‌های خود را برپا کرده بودند؛ مانند دیگر جشنواره‌های مشابه که با هدف تعامل دوجانبه صنعت و دانشگاه برگزار می‌شوند این رویداد نیز به دنبال آشنایی و پیوند کارجویان و دانشجویان با شرکت‌های معتبر و پیشرو در حوزه‌های مختلف بود. این جشنواره مخاطبان بسیاری از دانشجویان گرفته تا فارغ‌التحصیلان و شاغلان رشته‌های مختلف را به خود جذب کرده است.

شرکت خدمات انفورماتیک نیز به‌عنوان تنها حامی این رویداد از بین شرکت‌های فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت کشور در این جشنواره حضور داشت.

kar-Tehuni-Index-a-way2pay-95-02-20

دکتر نیما لطفی مدیر سرمایه‌های انسانی شرکت خدمات انفورماتیک در تشریح اهداف حضور شرکت در این جشنواره گفت: «جذب نیروهای انسانی جوان و بااستعداد، شناساندن شرکت خدمات انفورماتیک به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در مجامع دانشگاهی و مراکز علمی و ترسیم نمودن هدف شغلی در ذهن نخبگان به‌عنوان گزینه‌ای در مقابل خروج از کشور پس از فارغ‌التحصیلی ازجمله اهدافی است که شرکت از حضور در این مجامع و نمایشگاه‌ها پی می‌گیرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.