راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پارسیان تجربیات فناوری اطلاعات بانکی خود را به پست بانک منتقل می‌کند

بانک پارسیان و پست‌بانک در راستای گسترش همکاری‌ها و برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر، در مراسمی تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

دکتر کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه تأکید کرد: «بانک پارسیان به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور، ظرفیت‌های مناسبی دارد و پست‌بانک نیز از ظرفیت‌های بالایی در ارائه خدمات به‌خصوص در مناطق دورافتاده کشور برخوردار است که با امضای این تفاهم‌نامه مسیر برای استفاده از ظرفیت‌های متقابل میسر می‌شود.»

مدیرعامل بانک پارسیان افزود: «تقویت و حمایت از واحدهای دانش‌بنیان نیز در این بانک دنبال می‌شود و چون بسیاری از نوآوری‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است بانک پارسیان آماده همکاری مشترک برای حمایت از پروژه‌های دانش‌بنیان با پست‌بانک به‌عنوان بانک تخصصی این بخش است.»

تجربیات فناوری اطلاعات بانکی
پارسیان تجربیات فناوری اطلاعات بانکی خود را به پست بانک منتقل می‌کند

دکتر خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک ایران تصریح کرد: «همکاری پست‌بانک و بانک پارسیان موجب گسترش خدمت‌رسانی به هم‌وطنان می‌شود. بانک تخصصی حوزه‌های IT و ICT و حضور گسترده با ارائه خدمات متنوع بانکی در 12 هزار باجه نمایندگی در سطح روستاهای کشور، دو راهبرد این بانک است که می‌تواند در گسترش همکاری‌ها با بانک پارسیان مؤثر باشد.»

در این مراسم که در محل ساختمان مرکزی پست‌بانک برگزار شد، دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به همراه صنعتی نژاد معاون اجرایی، فقیری معاون طرح و برنامه، جعفری معاون فناوری اطلاعات، ترابی مدیر مشتریان ارزنده و همچنین دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک، مهندس حسن‌زاده رئیس هیئت‌مدیره و دیگر اعضای هیئت‌مدیره و تنی چند از مدیران پست‌بانک ایران در آن حضور داشتند.

 مشارکت در اعطای تسهیلات ریالی در پروژه‌ها و طرح‌ها به‌صورت سندیکائی، ایجاد روابط متقابل درزمینه ارائه خدمات کارگزاری از طریق شعب بانک پارسیان در خارج از کشور، استفاده از امکانات آموزشی فی‌مابین، بهره‌برداری مشترک از ظرفیت‌های شعب یکدیگر، زیرساخت‌های فنی و زیر بنائی هر دو بانک و انجام عملیات پول رسانی شعب پارسیان در مناطق موردنیاز توسط پست‌بانک از مهم‌ترین محورهای همکاری طرفین است.

ایجاد امکان و زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات بانکی ازجمله وصول چک‌ها و پرداخت اقساط مشتریان هردو بانک در یکدیگر، همکاری‌های لازم درزمینهٔ‌های تکنولوژی، نرم‌افزارها و خدمات متقابل، ارائه خدمات ویژه به مشتریان خوش‌حساب هر دو بانک، سرمایه‌گذاری‌های مشترک در طرح‌ها و پروژه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، استفاده از دستگاه‌های خودپرداز یکدیگر از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

منبع: بانک پارسیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.