راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه ۱۸۶۶ اتاق بازرگانی تهران در موسسه رعد الغدیر

فناوری اطلاعات به‌عنوان یک زیرساخت مهم می‌تواند به‌مثابه ابزاری برای توانمندسازی افراد کم‌توان جامعه باشد. افرادی که با توجه به شرایط خاص جسمی ممکن است با توجه به مبلمان نامناسب شهری کار دشواری برای جابه‌جا شدن در شهر داشته باشند. موسسه نیکوکاری رعد الغدیر یک سازمان خیریه برای کمک به توانمندسازی معلولان جسمی ـ حرکتی است با کمک این فناوری‌ها زمینه‌ای را فراهم کرده که این توان‌یابان به شغل مفید و پایدار دست پیدا کنند. سازمان‌های مختلف برای پایبندی به مسئولیت اجتماعی خود بخشی از کار پاسخگویی خود را به‌صورت برون‌سپاری به این سازمان سپرده‌اند.

روز دوشنبه ۳۰ فروردین‌ماه اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران از سامانه ۱۸۶۶ خود در این موسسه رونمایی کرد. این سامانه در راستای عمل به وظیفه پاسخگویی اتاق بازرگانی به فعالان اقتصادی و اعضای این اتاق به وجود آمده است.

سامانه ۱۸۶۶ اتاق بازرگانی تهران در موسسه رعد الغدیر
سامانه ۱۸۶۶ اتاق بازرگانی تهران در موسسه رعد الغدیر

مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی دراین‌باره می‌گوید: «یکی از نقایص کار ما پیش‌ازاین نبود سامانه مناسب پاسخگویی بود که با توجه به کار ما وجود چنین سامانه‌ای ضروری به نظر می‌رسد چراکه پاسخگویی وظیفه ما است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این سامانه را راه‌اندازی و ضمن آن به مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی هم عمل کنیم. جوانانی که در این مرکز مشغول به پاسخگویی به تماس‌ها هستند همه دارای تحصیلات کارشناسی و بالاتر هستند و تا همین امروز که هنوز این سامانه رسماً افتتاح نشده روزانه پاسخگوی ۲۰۰ تماس بوده‌اند. من شخصاً با این مرکز به‌طور ناشناس تماس گرفتم و از راهنمایی اپراتورهای این مرکز رضایت کامل دارم، امیدوارم که این روند با همین کیفیت ادامه داشته باشد. راه‌اندازی مرکز تماس و ارائه مشاوره‌های مالیاتی، بیمه‌ای و حقوقی از طریق این مرکز، تنها بخشی از سیستم سامانه ارتباط با مشتری (CRM) اتاق تهران است و در فاز‌های بعدی خدمات بیشتری تحت این سامانه به اعضای اتاق ارائه خواهد شد.»

در محل موسسه خیریه رعد الغدیر به‌غیراز اتاق بازرگانی دو مرکز تماس دیگر هم در حال فعالیت هستند. از مرکز تماس‌های ارزیابی رضایتمندی مشتریان شاتل و طرح آزمایشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در طبقات مختلف این موسسه خیریه و با بهره‌گیری از نیروی توان‌یابان این مرکز اداره می‌شود و مسئولان این موسسه می‌گویند با توجه به موفق بودن طرح مراکز تماس درصدد توسعه این مراکز در نقاط دیگر هستند.

منبع: مؤسسه نیکوکاری رعدالغدیر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.