راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عرضه نسخه جدید «سامان‌یار» / همنشینی سامانک با سه سوت

بانک سامان در آستانه فرارسیدن سال جدید، نسخه جدید اپلیکیشن «سامان‌یار» را در اختیار مشتریان قرار داد. سامان‌یار مجموعه‌ای از اپلیکیشن تلفن همراه خواهد بود که در مرحله نخست «سامانک» و هم‌اکنون «سه سوت» به آن اضافه شده است.

مهرداد نوری مدیر فناوری اطلاعات بانک سامان دراین‌باره گفت: در این نسخه، اپلیکیشنی با نام «سه سوت» به ویترین سامان‌یار اضافه شده است که با استفاده از آن، تمام هم‌وطنان با کارت‌های بانکی خود می‌توانند از خدمات ارائه شده بهره‎مند شوند.

Samanyar-index-a-95-01-08

نوری گفت: در «سه سوت» امکاناتی مانند خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت از طریق iPay، استعلام بدهی و پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت بدهی به سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت جریمه خودرو، خرید مجوز ورود به طرح ترافیک و خرید بسته‌های اینترنتی در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

مدیر فناوری اطلاعات بانک سامان تصریح کرد: دارندگان تلفن همراه با سیستم‌عامل اندروید می‌توانند با مراجعه به صفحه «سامان‌یار» در وب‌سایت بانک سامان به نشانی https://samanyar.sb24.com و دانلود یا به‌روزآوری اپلیکیشن، از این امکانات جدید بهره‌مند شوند.

Samanyar-index-95-01-08

گفتنی است مشتریان بانک سامان می‌توانند پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی خود درباره سامان‌یار را با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲- ۰۲۱ در میان بگذارند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان پرداخت الکترونیک سامان با شماره 84080-021 در تمام ساعت‌های شبانه‌روز پاسخ‌گوی مشکلات و پرسش‌های مشتریان در ارتباط با اپلیکیشن «سه سوت» است.

منبع: بانک سامان

2 دیدگاه
  1. irani می‌گوید

    بانک سامان و پرداخت الکترونیک سامان
    در زمینه خدمات الکترونیکی واقعا خوب کار میکنند

    دو نمونه از برنامه های کاربردی که با مشارکت شرکتهای دیگه ارایه میکنند

    اپلیکیشن (باهمتا)
    https://bahamta.com/

    اپلیکیشن خود دریافت
    https://24ipay.ir/

  2. علی می‌گوید

    چرا سه سوت از داخل برنامه سامان یار نصب نمیشود؟ در موقع دانلود اخطار می دهد دانلود با مشکل مواجه شد. الان در گوشی من برنامه سامانک از داخل سامانیار و سه سوت بیرون آن جداگانه نصب شده! و هر دو کار می کند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.