راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عِیدِوعِیدیش

ما ایرانی‌ها همیشه دنبال بهانه‌ای برای خوشحال کردن نزدیکانمان هستیم. مثلاً اگر یکی از آشنایان به موفقیتی دست پیدا کند یا اینکه ازدواج کرده  و یا بچه‌دار شود همه دوستان و آشنایان جهت عرض تبریک با دادن هدیه‌ای سعی در خوشحال کردن آن شخص می‌کنند. یکی از بهانه‌هایی که هیچ‌وقت قدیمی نشده و از گذشته در فرهنگ ما جای داشته است فرهنگ هدیه یا عیدی دادن به مناسبت تحویل سال نو و نوروز است. حتماً شما هم قبول دارید که عید بدون عیدی، عید نیست!

عیدی دادن و عیدی گرفتن در فرهنگ ما ریشه دیرینه دارد و علیرغم اینکه طی گذر سال‌ها بنا به شرایط مختلف دچار تغییر شده است هیچ‌گاه این سنت پسندیده از آیین نوروز باستانی حذف نشده است. در گذشته در ایام نوروز کوچک‌ترها برای دست‌بوسی به محضر بزرگ‌ترها می‌رفتند و مهم دریافت هدیه‌ای تبرک یافته از سوی بزرگ‌ترهای فامیل بود. اما امروزه به دلایل مختلف سلیقه مردم در عیدی دادن و نیز توقع همه ما به‌عنوان عیدی گیرنده تغییر کرده است. امروزه به دلیل شرایط اقتصادی موجود جوان‌ترها بیشتر دوست دارند وجه نقد عیدی بگیرند. همه ما از کودکی عیدی را با اسکناس نو و تانخورده می‌شناسیم. اما پیدا کردن این اسکناس‌ها مشکلی است که در روزهای شلوغ پایان سال و یا حتی بدتر در ایام تعطیل نوروز به‌سختی حل می‌شود.

eidinewo-index-way2pay-94-12-27

بانک آینده عید امسال کارت‌های هدیه‌ی عیدی در اختیار شما قرار می‌دهد که علاوه بر حل کردن مشکل اسکناس نو مزیت کارت‌های بانکی دیگر را هم دارد! برای تهیه کارت‌های هدیه به پیشخوان مجازی بانک آینده و یا شعب بانک آینده مراجعه کنید. برای تهیه کارت‌های هدیه در ایام تعطیل سال نو نیز می‌توانید به شعب کشیک بانک آینده مراجعه کنید. اطلاعات بیشتر را از اینجا کسب کنید.

.

مسابقه عکاسی عیدوعیدیش

پرهیاهوترین روزهای سال بدون شک روزهای پایانی سال و در ادامه، روزهای آغازین سال نو است. همه ما از این روزها خاطرات زیادی در طول سال‌های زندگی خود داریم. خاطراتی که عمدتاً به‌صورت عکس در آلبوم یادگاری و یا در تلفن‌های همراه و یا در صفحات شبکه‌های اجتماعی ما ثبت شده‌اند.

بانک آینده نوروز امسال مسابقه عکاسی با نام #عیدوعیدیش برگزار می‌نماید. شما می‌توانید عید امسال با موضوع نوروز و سنت پسندیده عیدی دادن عکاسی کرده و آثار خود را در شبکه‌های اجتماعی خود با هشتک #عیدوعیدیش منتشر کنید. به امید اینکه شاید شما یکی از برندگان سه دستگاه iPhone 6s و سه دستگاه Apple Watch باشید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.