راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فینوا جایی برای توانمندسازی ستاره‌های مالی نوآور

مرکز نوآفرینی فردا «فینوا» که پروژه جدید شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فرداست، فعالیت خود را از 12 بهمن‌ماه، در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر آغاز کرده است.

شرکت ارتباط فردا، پیش‌ازاین نیز با برگزاری رویداد لین استارتاپ ماشین، راه‌اندازی فضای مشترک همکاری و برگزاری فستیوال تکران، رویکرد حمایتی از استارتاپ‌ها را در پیش گرفته بود و اکنون در ادامه این روند، «فینوا» را راه‌اندازی کرده است.

Finnova-index-way2pay-94-12-17

Finnova  که مخفف Fintech Innovation Nova است، بر ۳ حوزه شتاب‌دهنده، فضای همکاری مشترک و سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر، با شعار Empowering the Stars یا توانمندسازی ستاره‌ها تمرکز دارد که در قسمت شتاب‌دهنده، تمرکز خود را استارتاپ‌های مبتنی بر نوآوری‌های مالی گذاشته است؛ اما در محیط فضای همکاری مشترک خود، سعی دارد به ترویج فرهنگ کار گروهی بپردازد. به همین دلیل فضا را برای حضور همه تیم‌ها با تنوع بالای ایده، باز گذاشته است تا در کنار یکدیگر چالش‌های کار تیمی را تجربه کنند.

این مرکز موردتوجه و استقبال مدیران ارشد بانک آینده و دانشگاه امیر‌کبیر قرار گرفته است به‌طوری‌که مهندس مرآت‌نیا رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباط فردا و مشاور عالی مدیرعامل بانک آینده در جریان بازدیدی که بهمن‌ماه، به همراه مهندس قنادپور مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، دکتر نیک‌بخت معاون کارآفرینی و امور شتاب‌دهنده‌ها، مهندس حاجی‌زاده مدیر مرکز نوآفرینی فردا و مهندس غانم زاده مدیر شتاب‌دهنده از این مرکز داشتند، از افتتاح مرکز نوآفرینی فردا «فینوا» ابزار خشنودی کرده و پیشنهاد‌هایی در زمینه تجهیز این مرکز به برخی امکانات بیشتر ارائه کرد. همچنین دکتر حسینی تودشکی ریاست مرکز رشد دانشگاه امیرکبیر و دکتر برومند معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر به‌صورت جداگانه از این مرکز بازدید کردند.

منبع: ارتباط فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.