راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محسن قادری نشان عالی مدیر سال دریافت کرد

روز شنبه 17 بهمن‌ماه 1394 در نخستین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال که با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، محسن قادری مدیرعامل شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت «شاپرک»، نشان عالی مدیریت را از معاون حقوقی ریاست جمهوری اسلامی ایران و نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

ghader-shap-1-index-94-11-20 ghader-shap-index-94-11-20

در این اجلاس که به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد الهام امین زاده، معاون حقوقی رئیس‌جمهور، سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی، شاپور محمدی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارائی، سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سید حمید کلانتری، معاون وزیر کار و امور اجتماعی در امور تعاون و طهمورث حسنقلی پور رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن ایراد سخنانی به ۵۲ تن از مدیران برتر حوزه‌های مختلف «نشان عالی مدیر سال» اهدا کردند.

شرکت شاپرک، در این مراسم تمبر نشان عالی مدیر سال به امضای امین زاده، معاون حقوقی رئیس‌جمهور و ابوترابی فرد نایب‌رئیس اول مجلس رسید.

منبع: شاپرک

1 دیدگاه
  1. امیر می‌گوید

    سوال اساسی مطرح این است که واقعا چه کار مدیریتی در زمان حضور ایشان صورت گرفته به جز بلی قربان گفتن به گروهی خاص، فرستادن افراد نا مرتبت به ماموریت های خارج از کشور که در یک شرکت 70 نفری بسیار عجیب میباشد، استخدام افراد نا مرتبت چه از نظر رشته و چه از نظر دانش و تجربه، حذف نفرات کلیدی و …. متاسفانه عادت کردند به دادن نشان بر حسب پولی ار بیت المال به ناحق به یک همایش داده میشود و قاب هاب زرین را با خودیدک میکشند که مانند بقایی ها خواهد گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.