راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز همکاری‌ مشترک ارتباط فردا و صندوق نوآوری و شکوفایی

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و صندوق نوآوری و شکوفایی (وابسته به نهاد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)، با امضای توافق‌نامه‌ای، همکاری‌ ‌مشترکی را با هدف جذب شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق شبکه مراکز ارتباط فردا آغاز کردند.

efar-index-a-way2pay-94-10-30

به گفته رضا شکیبانیا مدیر توسعه کسب و کار شرکت ارتباط فردا، ایجاد هم‌افزایی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین فراهم کردن زمینه برای بروز رویداد و تجربه‌های جدید در مراکز این شرکت از اهدافی است که «ارتباط فردا» همواره آن را مد نظر داشته و اکنون با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی زمینه‌ی مناسبی برای دست‌یابی سریع تر به این مهم فراهم شده است.

وی افزود: «علاوه بر جذب شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت ارتباط فردا اهداف بلندمدتی را در حوزه مركز نوآفريني فردا و توسعه شبكه مجازی كسب و كارهای نوپا دنبال می‌کند که امیدواریم با آغاز این همکاری مشترک، دستیابی به این اهداف، سریع تر از پیش به انجام رسد.»

efar-index-way2pay-94-10-30

مراکز ارتباط فردا با هدف ايجاد سوپرمارکت مالی در کشور ايجاد شده و همواره تلاش می‌شود سبد خدمات به مشتری در اين مراکز توسعه يابد. این مراکز محلی برای ارایه خدمات متنوع در حوزه مالي و صنايع مرتبط هستند که با طراحی مدرن در نقاط بهینه جغرافیایی، ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی لازم و حضور مدیران و کارشناسان خبره، می‌توانند به ایده محلی‌سازی خدمات تجارت الکترونیکی کمک کنند.

منبع: ارتباط فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.