راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نیوُ راه حلی ساده جهت مدیریت امور مالی شخصی

مردم هرروزه به طرق مختلف هزینه‌هایی را صرف امور روزانه‌ خود می‌کنند. هزینه‌هایی مانند استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، خرید اقلام مختلف، پرداخت جهت خدمات گوناگون و بسیاری موارد دیگر که میزان انجام تراکنش‌های مختلف را بالا می‌برد. حال فرض کنید که این هزینه‌ها در مدت یک ماه و در ادامه برای یک سال برای موارد گوناگون بسیار زیاد خواهد بود.

جهت کنترل میزان خرج‌های انجام‌شده و موارد دریافتی، به ذهن سپردن و یا یادداشت کردن آن در برگه و محاسبه‌ خرج‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه به‌صورت دستی قاعدتاً کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد. با ظهور تکنولوژی، نفوذ موبایل و وسایل ارتباطی، بسیاری از فرآیندها توسط اپلیکیشن های مختلفی صورت می‌گیرد. تمامی موارد اشاره‌شده در بالا می‌تواند توسط تنها یک اپلیکیشن موبایلی صورت می‌گیرد.

حسابداری شخصی نیوُ به‌صورت بسیار ساده و البته با رابط کاربری بسیار جذابی می‌تواند بر روی موبایل نصب‌شده و مدیریت تمامی امور مالی شخصی شما را به‌صورتی باورنکردنی انجام دهد.

شاید در نگاه اول بسیاری از افراد به جهت زمان‌بر بودن عملیات استفاده از اپلیکیشن برایشان جذاب نباشد اما پس از برخورد با نیوُ به احتمال بسیار زیاد نظرشان عوض خواهد شد. در این زمینه نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد اما نیوُ به جهت از بین بردن حس یکنواختی که به کاربر هنگام واردکردن اطلاعات دست می‌دهد و فضای بی‌روح دیگر نرم‌افزارهای برنامه‌های حوزه مالی، المان‌هایی ساده و جذاب در نیوُ به کار گرفته شده است. درواقع راحتی و داشتن نمایی ساده، جذابیت بصری را به نیوُ اضافه کرده است.

nivo-index-way2pay-94-10-12اسکرین شات هایی از محیط کاربری اپلیکیشن نیوو

توسط سیستم نیوُ این امکان وجود دارد که به‌راحتی هزینه‌های خود را بررسی کنید و بتوانید برای آن‌ها بودجه‌ای را تعیین کنید، پس از این بودجه‌بندی کردن که بر اساس سلیقه خود کاربر انجام می‌گیرد، توانایی نظارت بر روند پس‌اندازها وجود خواهد داشت. قابلیت یادآوری طلب‌ها و بدهی در سیستم نیوُ وجود دارد. با انجام تنظیمات مشخص می‌توان در زمان مشخص این پرداخت‌ها صورت گیرد.

nivo2-index-way2pay-94-10-12

یکی از راه‌های ثروتمند شدن مدیریت هزینه‌ها و برنامه‌ریزی درآمدها است که نیوُ سعی کرده با رابط کاربری ساده و جذاب تمامی این امور را برای کاربران خود فراهم سازد.

کاربران می‌توانند با ارجاع حساب‌کتاب‌های مالی خود به نیوُ، هوشمندی در تمام مراحل را برای سیستم‌های مدیریت مالی خود داشته باشند.

اگر بخواهیم امکانات نیوُ را به‌صورت خلاصه‌ای شرح دهیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

.

ثبت و مدیریت تراکنش‌های مالی به ساده‌ترین روش بر روی موبایل

ثبت جزئیات متنوع

ثبت اطلاعات شخص، بانک، پروژه، عکس و توضیحات، یادآوری و … برای تراکنش‌ها

.

گزارش‌ها و نمودارهای متنوع

شامل گزارش از درآمدها، هزینه‌ها، پس‌اندازها و بودجه‌ها (محاسبات شاخص، گزارش انحراف از معیارها…)

.

پردازش ابری

که امکان تجمیع اطلاعات و اشتراک آن بین دستگاه‌های مختلف را فراهم آورده است، همچنین برای مدیریت حساب‌کتاب منزل و خانه‌داری گزینه بسیار مناسبی است، اعضای یک خانواده می‌توانند هزینه‌ها و درآمدها را باهم به اشتراک بگذارند.

.

بودجه‌بندی هزینه‌ها

مدیریت هزینه‌های بزرگ با بودجه و بررسی آن بسیار ساده است.

.

مدیریت پس‌اندازها

اگر می‌خواهید سال آینده ماشینتان را عوض کنید برای این کار نیاز به برنامه‌ریزی پس‌انداز دارید بنابراین نیوو می‌تواند این کمک را به کاربرانش بکند.

.

پروژه‌ها

اگر صاحب کسب‌وکار باشند و یا منابع درآمدی دیگری داشته باشند، پروژه‌ها به افراد کمک می‌کند حساب‌کتاب این منابع را تفکیک کنند.

.

برنامه‌ریزی رخدادها

آیا می‌خواهید بدانید هزینه‌های سفر اخیرتان را چه چیزهایی تشکیل می‌دهد و یا برای مهمانی تولد همسرتان چه هزینه‌هایی کرده‌اید، با کمک رخدادها شما می‌توانید این هزینه‌ها و حتی درآمدها را تفکیک کنید، شاباش‌ها درآمد محسوب می‌شوند.

.

ارتباط با موبایل بانک تجارت

با استفاده از این امکان کاربر می‌تواند هر تراکنشی که در موبایل بانک اتفاق می‌افتد را به‌راحتی و بلافاصله به نیوُ انتقال دهد. این امکان باعث می‌گردد کاربر به‌راحتی اطلاعات تراکنش‌های موبایل بانک را دسته‌بندی، مدیریت و بررسی نماید.

.

امکان انتقال وجه

این امکان برای انتقال وجه بین کیف‌های پول فعال می‌باشد.

  • پشتیبان گیری خودکار از داده‌ها
  • امنیت اطلاعات مالی
  • وجود قفل امنیتی

برای ورود به برنامه اطلاعات شما همیشه از دسترس و استفاده دیگران محفوظ است.

نویسنده این متن نیز تجربه‌ استفاده از نیو را بسیار جذاب دانسته و پیشنهاد دارد تا با استفاده از این اپلیکیشن که از طریق کافه بازار در اختیار همگان قرار دارد، کاربران و خوانندگان عزیز ایکامیت مدیریت امور مالی شخصی خود را توسط این برنامه انجام دهند.

محمدمهدی باریده

منبع: ایکامیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.