راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خاتونی: 3 خدمت مجازی از طریق سایت بانک شهر فراهم شد

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از ایجاد سه خدمت جدید در بخش درگاه پرداخت الکترونیک سایت خبر داد و گفت: با ایجاد این امکان، سهولت پرداخت‌های بانکی برای دارندگان حساب بانک شهر افزایش خواهد یافت.

مهندس مسعود خاتونی با بیان این مطلب اظهار کرد: به‌منظور توسعه خدمات الکترونیک بانک و ارائه خدمات مجازی به دارندگان حساب بانک شهر، سه سامانه در درگاه پرداخت الکترونیک سایت بانک، ایجاد شده است.

وی با اشاره به دیدگاه مدیرعامل بانک مبنی بر توسعه روزافزون خدمات بانکداری الکترونیک، افزود: درگاه‌های جدید با عناوین خرید شارژ، پرداخت قبوض و اتصال وجوه کارت به کارت‌بانکی و شتابی ایجاد شده است.

خاتونی خاطر نشان کرد: همچنین به‌زودی با فعال شدن گزینه دریافت صورتحساب اینترنتی، دارندگان حساب بانک شهر می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت بانک شهر این امور را انجام دهند.

 همچنین در راستای تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی، دستگاه‌های Recycler برای اولین بار در حوزه بانکی در بانک شهر عملیاتی شد و هم‌اکنون با ارائه دریافت و پرداخت وجوه دارندگان حساب بانک شهر، در حال ارائه سرویس است.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک تصریح کرد: با این تغییرات، سایت بانک شهر که پیش از این با محوریت خبر و اطلاع‌رسانی فعالیت داشت، با رویکرد خدمت‌محوری، سرویس‌های به‌روز بانکی و اطلاعات مورد نیاز دارندگان حساب بانک شهر را به سهولت در اختیار آنان قرار خواهد داد.

خاتونی در ادامه اظهار کرد: با اقداماتی که در حال انجام است، سایت بانک شهر این امکان را خواهد داشت تا همواره خدمات بیشتری را به‌صورت مجازی به دارندگان حساب بانک شهر ارائه دهد.

منبع: بانک شهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.