راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید دکتر کرمانشاه از شرکت خدمات انفورماتیک

دکتر کرمانشاه معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با همراهی مهندس ناصر حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی، مهندس علیرضا عیدی مراد مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، مهندس صفاری و مهندس بشارتیان مشاورین معاونت مذکور به‌منظور آشنایی با دستاوردها و عملکرد شرکت خدمات انفورماتیک در ساختمان مرکزی شرکت خدمات انفورماتیک حضور یافتند و با مدیرعامل، رییس، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران این شرکت و شرکت‌های تحت پوشش به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

kerman-khada-Index-way2pay-94-09-22a kerman-khada-Index-way2pay-94-09-22c

در این دیدار دکتر کرمانشاه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های هیئت‌مدیره، مدیرعامل، مدیران و کارشناسان این شرکت خواستار بیان کم و کیف ارتباطات شرکت با تمامی ذینفعان شد تا در این مسیر کاستی‌ها شناسایی و نسبت به بهبود آن‌ها اقدامات مؤثر صورت پذیرد. وی با اشاره به حجم و تنوع فعالیت‌های اجرایی در شرکت خدمات انفورماتیک بر ضرورت تداوم برگزاری جلسات مشترک با این معاونت تأکید نمود.

پیش از صحبت‌های معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ضمن خیرمقدم به مدعوین گزارشی از دستاوردها و عملکرد شرکت خدمات انفورماتیک ارائه کرد و ضمن معرفی شرکت و شرکت‌های تابعه توضیحاتی در خصوص اهم اقدامات انجام شده از نیمه دوم سال ٨٩ تا شش ماه اول سال ٩٤ با تکیه‌بر نمودارها و شاخص‌های عملکردی، روندهای فن‌آوری اطلاعات و صنعت بانکی، بازنگری در برنامه استراتژیک شرکت در انتهای سال ٩٣، همچنین اهم طرح‌ها و برنامه‌های در دست اقدام و آتی در طی سال‌های ٩٤-٩٦ و درنهایت نگاه اجمالی به تأثیرات تحریم و راهکارهای شرکت برای برون‌رفت از تبعات آن ارائه نمود.

kerman-khada-Index-way2pay-94-09-22b

در ادامه مهندس نجفی ضمن بیان این مهم که شرکت خدمات انفورماتیک با توجه به وظایف محوله همواره همکاری نزدیکی با بانک مرکزی در حوزه فناوری داشته است به بیان ارتباط این شرکت با کلیه ذینفعان ازجمله ادارات مختلف در بانک مرکزی، شرکت ملی انفورماتیک، شاپرک، کاشف و همچنین بانک‌های ملی و صادرات به‌عنوان مشتریان حوزه رقابتی پرداخت. در پایان این دیدار معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی و هیئت همراه از مرکز ثبت رخدادها و پایش شرکت بازدید به عمل آورده و مهندس مؤمن واقفی مدیر ریسک و امنیت اطلاعات شرکت ضمن معرفی مرکز به‌صورت اجمالی از انجام مانیتورینگ کلیه سامانه‌ها در این مرکز گزارش ارائه کرد.

منبع: شرکت خدمات انفورماتیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.