راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروشگاه اینترنتی موزاندو به بامیلو پیوست

دو فروشگاه اینترنتی بزرگ موزاندو و بامیلو از ابتدای آذر امسال با یکدیگر ادغام شدند. بامیلو و موزاندو هردو با سرمایه‌گذاری شرکت روماک در ایران راه‌اندازی شده‌اند و حالا این شرکت تصمیم گرفته تمرکز خود را روی یک فروشگاه معطوف کند. روابط عمومی بامیلو این خبر را تأیید کرده و موزاندو نیز در صفحه اول وب‌سایتش این خبر را اطلاع‌رسانی کرده است.

Bamilo-Mozando-Index-way2pay-94-09-04

مطابق با بیانیه بامیلیو فروشگاه اینترنتی موزاندو از ششم آذرماه امسال و برای ارائه خدمات بهتر با بامیلو ادغام خواهد شد، یکی شدن این دو فروشگاه برای استفاده همزمان از تجربه و توان دو فروشگاه اینترنتی صورت می‌گیرد تا مجموعه‌ای از کالاهای متنوع و بیشتر را در اختیار مشتریانشان قرار دهند. همچنین این به هم پیوستن باهدف ارسال سریع‌تر کالاها و خدمات بهتر و قوی‌تر در بازار کسب‌وکار اینترنتی ایران انجام می‌شود.

هم‌اکنون بامیلو با بیش از ۲۰۰ هزار کالا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است که در یک سال گذشته بیش از ۱۵ میلیون بازدیدکننده داشته است و از ۶ آذرماه نیز کاربران و مشتریان موزاندو به فروشگاه اینترنتی بامیلو راهنمایی می‌شوند. ازاین‌پس تمام تأمین‌کنندگان و برندهای معتبر کالا می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی بامیلو کالاهای خود را در سراسر ایران به فروش برسانند.

شرکت روماک معتقد است با پیوستن موزاندو به همراه مشتریان و کاربران وفادارش به بامیلو این مجموعه قوی‌تر از پیش فعالیت خواهد کرد تا کالاهای تأمین‌کنندگان در تمام بازار فروش کشور ارسال شوند.

فروشگاه اینترنتی موزاندو تا ۵ آذرماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد و از ۶ آذرماه در یکی از استثنایی‌ترین حراج‌های بامیلو به مناسبت بلک فرایدی، فعالیت موزاندو متوقف خواهد شد و این فروشگاه به‌طور رسمی به بامیلو ملحق می‌شود

مطابق با آمار الکسا، فروشگاه اینترنتی بامیلو به آدرس www.bamilo.com هم‌اکنون ۳۶ اُمین وب‌سایت پربازدید ایران است و به نظر به می‌رسد با پیوست موزاندو به بامیلو این عدد کمتر از این شود. این در حالی است که آمار الکسا نشان می‌دهد موزاندو در میان وب‌سایت‌های پربازدید در ایران در رتبه ۴۰۰ قرار داشته و همین آمار نیز خود از تصمیم شرکت سرمایه‌گذار روماک حمایت می‌کند.

منبع: ایکامیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.