راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در ستاره سرمايه چه می‌گذرد؟ / معرفی خدمات ستاره سرمایه

بانك سرمايه مدتی است اقدام به راه‌اندازی باجه تمام الكترونيكي خود به نام ستاره سرمايه (سامانه تمام‌وقت الكترونيكي راه دور هوشمند) کرده است. اما در ستاره سرمایه چه می‌گذرد؟ در ادامه مختصرا به معرفی خدمات ستاره سرمایه می‌پردازیم.

VTM-Sarmay-Index-way2pay-94-04-31b

ستاره سرمایه

به ادعای مدیران این بانک، هدف از راه‌اندازی ستاره سرمايه ارتقا سطح كيفي خدمت‌رسانی به عموم مردم در تمام ساعات شبانه‌روز است. در باجه ستاره سرمايه خدمات مختلفي ارائه می‌شود به‌طوری‌که با مراجعه به اين مراكز بخش زیادی از خواسته‌ها و نيازهاي بانكي يك فرد اعم از افتتاح حساب، واريز و برداشت پول، صدور كارت نقدي و هديه و … ديده شده است تا مشتري بتواند بدون مراجعه به شعب بانك، نيازهاي بانكي خود را برطرف کند.

.

معرفي مجموعه خدمات ستاره سرمایه

1. باجه تمام الكترونيكي (VTM)

2. خوددريافت

3. خودپرداز

4. كيوسك بانكي

.

باجه تمام الكترونيكي – VTM

باجه تمام الكترونيك سرمايه، دستگاهي تمام الكترونيك است كه به‌صورت 24 ساعته قابليت ارائه خدمات متنوع بانكي را دارا است. با كمك اين دستگاه مشتريان می‌توانند در تمام ساعات روز و هفته و حتي ايام تعطيل بدون مراجعه به شعبه و از طريق اين دستگاه به‌صورت 24 ساعته به‌صورت ويدئو كنفرانس از مركز صداي سرمايه مشاوره‌های مختلف را گرفته و استفاده نمايند. در اين سيستم مشتري می‌تواند همزمان با كمك كارشناس مركز صداي سرمايه مراحل افتتاح حساب اعم از ارائه مدارك شناسايي و اسكن آن‌ها توسط دستگاه و درج مشخصات هويتي به‌صورت كامل با استفاده از صفحه كيبورد دستگاه و نمونه امضا را انجام داده و مبلغ موردنظر را به دستگاه واريز نموده و در انتها نيز كارت نقدي توسط دستگاه صادر و تحويل مشتري داده می‌شود. از ديگر قابلیت‌های دستگاه فوق می‌توان به قابليت خوددريافت و خودپرداز آن نيز اشاره كرد كه مشتريان می‌توانند از اين سرویس‌ها نيز استفاده كنند.

.

خوددريافت / خودپرداز – CRM

يكي ديگر از خدمات باجه ستاره سرمايه دستگاه خوددريافت / خودپرداز (CRM) است. اين دستگاه تمامي قابلیت‌های يك دستگاه خودپرداز را دارا است و افزون بر آن‌ها توانايي دريافت وجه نقد طبق قوانين بانك مركزي را نيز دارد. در زمان دريافت مشتري می‌تواند با انتخاب حساب مقصد و قرار دادن مبلغ موردنظر در محل مخصوص به‌صورت آني مبلغ را به‌حساب واريز نموده و از دستگاه رسيد واريز بگيرد. تکنولوژی بالاي دستگاه اين قابليت را دارد تا از ورود اسکناس‌های تقلبي و فرسوده به دستگاه جلوگيري نمايد. از ديگر قابلیت‌های اين دستگاه می‌توان به اين نكته اشاره کرد كه وجه دريافتي از كليه مشتريان را پس از واريز به‌حساب آن‌ها، به‌صورت کاملاً اتوماتيك به کاست‌های دستگاه منتقل نموده و درصورتی‌که شعبه عامل به جهت پول گذاری دستگاه مراجعه ننمايد اين قابليت را دارد كه از پول‌های دريافتي در زمان پرداخت وجه به مشتري استفاده و پرداخت نمايد.

.

خودپرداز – ATM

خدمت ديگري از بانك سرمايه در باجه ستاره سرمايه، دستگاه خودپرداز است. پرداخت وجه به كليه کارت‌های تحت پوشش شبكه شتاب، انتقال وجه، تغيير رمز كارت، اعلام مانده‌حساب، انتقال وجه داخلي، پرداخت كليه قبوض، خريد شار، کمک‌های مردمي و … از سرویس‌های قابل‌ارائه در دستگاه خودپرداز سرمایه هستند.

.

كيوسك بانكي – Kiosk Bank

از ديگر خدمات بانك سرمايه كه در باجه ستاره سرمايه ارائه شده است دستگاه كيوسك بانكي است. به كمك اين دستگاه مشتريان می‌توانند خدمات متنوع بانكي اعم از مشاهده مانده‌حساب، انتقال وجه، خريد شارژ تلفن همراه، گرفتن گردش حساب بر روي كاغذ A4، پرداخت قبوض و … را با کمک این دستگاه انجام دهند. ضمناً قابليت دسترسي به وب‌سایت بانك سرمايه نيز بر روي دستگاه فوق وجود دارد. از قابليت جديدي كه بر روي دستگاه كيوسك فعال شده است می‌توان به سيستم صدور كارت هديه اشاره كرد كه مشتري می‌تواند با وارد شدن به منوي كارت هديه ضمن انتخاب طرح كارت هديه و متن موردنظر و همچنين تعيين مبلغ درخواستي، كارت هديه خود را به همراه رمز از دستگاه تحويل بگيرد. همچنین امکان شارژ كارت مترو و اتوبوس‌رانی نيز بر روي دستگاه‌های كيوسك فعال است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.