راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان شرکت در جشنواره نقد صنعت بانکداری

بانک اقتصاد نوین از خبرنگاران، تحليل‌گران و صاحب‌نظران مباحث بانکي دعوت کرد با مشارکت خود در نخستين جشنواره تخصصي رسانه‌اي «نقد صنعت بانکداري با محوريت بانک اقتصاد نوین» بر غناي آثار اين جشنواره بی‌افزایند.

اين بانک با برگزاری اين جشنواره صنعت بانکداري به‌ویژه خود را در معرض نقد منصفانه و حرفه‌اي صاحب‌نظران و خبرنگاران قرار داده و بي‌ترديد مشارکت فعالان عرصه رسانه زمينه افزایش سطح کيفي آثار اين جشنواره را فراهم خواهد کرد.

اين جشنواره که از اول آبان ماه سال جاري آغازشده و تا 10 دی‌ماه ادامه خواهد داشت، در سه گروه رسانه‌اي شامل رسانه‌هاي مکتوب (روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و مجلات اقتصادي و غیراقتصادی)، رسانه‌هاي مجازي (سايت‌ها، خبرگزاري‌ها و وب‌سايت‌هاي تخصصي) و رسانه‌هاي ديداري و شنيداري (تلويزيون و راديو) برگزار مي‌شود و آثار منتشرشده در اين گروه‌ها، حائز شرايط حضور در جشنواره خواهد بود.

موضوعات مقالات براي حضور در جشنواره، موضوعات مرتبط با صنعت بانکداري است که نقش نظام بانکي در توسعه اقتصادي کشور با تأکید بر بخش‌هاي توليد و سرمايه‌گذاري، نقش نظام بانکي در بازار سرمايه، نقش نظام بانکي در توسعه خدمات نوين و مشتري محوري، نقش نظام بانکي در حوزه فرهنگي و ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي، بررسي آثار سياست‌ها، قوانين و متغيرهاي بيروني بر عملکرد نظام بانکي و فضاي کسب‌وکار، نقش نظام بانکي در عرصه بين‌المللي و نظام بانکي در دوره پسا تحريم ازجمله محورهاي پيشنهادي اين جشنواره است. همچنين در بخش جنبي نيز، دبيرخانه جشنواره، آماده پذيرش آثار تصويري ازجمله «کاريکاتور و کارتون» مرتبط با موضوعات فوق خواهد بود.

در اين جشنواره دو گروه داوري متشکل از استادان و صاحب‌نظران «حوزه رسانه و بانکي» آثار را بررسي خواهند کرد. دکتر مجيد رضاييان، دکتر محمدمهدي فرقاني، دکتر علی‌اکبر قاضي‌زاده، دکتر بيژن نفيسي، دکتر حسن نمک‌دوست و دکتر اکبر نصراللهي در بخش رسانه‌اي و دکتر محمدهادی مهدويان، دکتر حسين عبده تبريزي و دکتر طهماسب مظاهري به‌عنوان داوران حوزه بانکي به بررسي آثار ارسالي خواهند پرداخت.

گفتني است، دريافت آثار از اول آبان ماه سال جاري آغاز و تا 10 دی‌ماه، ادامه خواهد داشت و مقالات و نقدهاي نگارش شده نيز بايد در دوره زماني يک فروردين 1393 لغايت 10 دی‌ماه 1394 توليد و منتشر شده باشند. شرکت‌کنندگان حداکثر تا همين تاريخ، فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود از طريق سايت اينترنتي naghdfestival.enbank.ir به دبيرخانه جشنواره اقدام کنند.

منبع: بانک اقتصاد نوین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.