راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسکوتیابانک زبده‌های تجربه کاربری و رابط کاربری را دور هم جمع می‌کند

اسکوتيابانک (Scotiabank) يکي از بانک‌هاي بزرگ و مطرح کانادا، قصد دارد يک مرکز ويژه به نام «کارخانه ديجيتال» در مرکز شهر تورنتو احداث کند. در اين مرکز 350 کارشناس فني شامل نيروهاي فعلي و کارمندان جديد اسکوشيابانک مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش فاين‌اکسترا، اين «کارخانه» قرار است خانه طراحاني باشد که در زمينه رابط کاربري و تجربه کاربر فعاليت مي‌کنند. به نظر مي‌رسد اين مرکز جديد در اواسط سال آينده به طور کامل به مرحله بهره‌برداري خواهد رسيد.

کارشناسان زبده اسکرام (توليد نرم‌افزار)، دانشمندان داده (Data Scientists) و ديگر تحليلگران حرفه‌اي، بخشي از نيروهايي هستند که در «کارخانه ديجيتال» مشغول به کار و ايده‌پردازي خواهند شد. اسکوتيابانک وعده داده که از اين سايت به‌عنوان مقر اصلي استارت‌آپ‌هاي حوزه فناوري‌هاي مالي (Fintech) استفاده کند.

Michael Zerbs يکي از کارشناسان و مديران اسکوتيابانک گفته «کارخانه ديجيتال» محيطي ايجاد خواهد کرد که تيم‌هاي ما بتوانند در آنجا به‌صورت انعطاف‌پذير، چالش‌برانگيز، بي‌پروا و با داشتن اختيارات کافي، به طراحي و ارائه تجربه مشتري – آن‌هم به صورتی که بتواند قواعد بازي را تغيير دهد – بپردازند.

منبع: شرکت ملی انفورماتیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.