راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک سامان در جمع بزرگان پرداخت دنیا

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در آخرین رده‌بندی برترین شرکت‌های پرداخت در جهان، در ردیف سی‌وپنجم ایستاد. نشریه معتبر نیلسون ریپورت در آخرین شماره خود، فهرست 150 شرکت پرداخت برتر جهان در سال 2014 را منتشر کرده است که در این میان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به‌عنوان دومین شرکت ایرانی در جمع 40 شرکت برتر دنیا قرار گرفته است.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در سال 2014 میلادی، با یک میلیارد و یک‌صد میلیون تراکنش، بیش از 23 درصد سهم بازار تراکنش کشورمان را در اختیار گرفته است. بنا به اعلام نشریه نیلسون ریپورت، پس از شرکت پرداخت الکترونیک سامان که در ردیف ۳۵ این رتبه‌بندی جهانی قرار گرفته است، شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، سداد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد و ایران‌کیش رتبه‌های بین 47 تا 73 را به خود اختصاص داده‌اند و شرکت به‌پرداخت در رتبه 22 قرار گرفته است. این شش شرکت در سال 2014 در مجموع 4.7 میلیارد تراکنش ثبت کرده‌اند.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از شرکت‌های گروه مالی سامان است که با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک و با تمرکز بر دو حوزه خدمات کارت و ايجاد شبکه فراگير پذيرندگان فروشگاهی و اینترنتی، فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است.

منبع: بانک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.