راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تیم‌های راه‌یافته به هکاتون توسن مشخص شدند

پس از ارزیابی ایده‌های ثبت‌شده در چالش نوآوری توسن، تیم‌های راه‌یافته به مسابقه مشخص شدند. به گفته همایون محبوبی مدیر اجرایی توسن بوم، طبق زمان‌بندی و برنامه اعلام شده اطلاع‌رسانی به این تیم‌ها در روز اول آبان ماه انجام شد و نحوه ادامه کار به اطلاع آن‌ها رسید.

محبوبی در این خصوص می‌گوید: «طبیعتاً با توجه به محدودیت‌های اجرایی، امکان میزبانی از همه ایده‌ها وجود نداشت و ما می‌بایست بهترین‌ها را انتخاب می‌کردیم. معیار ما در انتخاب، داشتن تیم قوی، باتجربه و سابقه اجرایی خوب و همچنین ارائه ایده ناب و خلاقانه بود. طی یک نامه از همه افرادی که در این رویداد ثبت‌نام کرده بودند، تشکر کردیم و اعلام کردیم که آماده همکاری با آن‌ها جهت ارائه محصولات نوآورانه‌شان در توسن بوم هستیم.»

Tosanboom-Index-b-way2pay-94-06-20

مدیر اجرایی توسن بوم در ادامه گفت: «مسلماً این شروع یک مسیر طولانی است که ما با فعالان این حوزه آغاز کرده‌ایم و امیدواریم همکاری طولانی‌مدت و سازنده‌ای با تک‌تک این تیم‌ها داشته باشیم. همچنین در حال ظرفیت‌سنجی محل برگزاری برای دعوت از کلیه ثبت‌نام کنندگان در مراسم پایانی هستیم که در صورت مهیا شدن شرایط، به تک‌تک این عزیزان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

13 آبان ماه اولین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه‌ی سرویس‌های بانکی در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. جزئیات برنامه‌های سه روز برگزاری به‌زودی در سایت این رویداد www.tosanboom.ir اعلام خواهد شد. برای دریافت آخرین اخبار این رویداد می‌توانید کانال‌های این رویداد «telegram.me/tosanboom» و «blog.tosanboom.com» را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.