راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری کارگاه مدیر طراحی دیجیتال شرکت پُروتوتایپ در رویداد ITE / بهبود تجربه مشتری در اکوسیستم بانکداری دیجیتال

امیررضا فرهادی، متخصص حوزه دیجیتال و فارغ‌التحصیل MBA در رویداد بین‌المللی تراکنش، کارگاهی را با عنوان «بهبود تجربه مشتری در اکوسیستم بانکداری دیجیتال» برگزار می‌کند. این کارگاه در روز 5 آبان برگزار می‌شود و تحولات بنیادین کانال‌های دیجیتال در صنعت بانکداری، نکات کلیدی طراحی نقشه راه دیجیتال بانک‌ها، بهترین راهبردهای دیجیتال پیاده‌سازی شده در بانک‌های نوآور دنیا و راهکارهای طراحی اکوسیستم دیجیتال در بانک‌ها از مسائلی است که در این کارگاه به آن پرداخته می‌شود.

Amiirreza-Farhadi-Prototype-Index-way2pay-94-05-11

امیررضا فرهادی متخصص حوزه دیجیتال است و در مدیریت پروژه‌های دیجیتال فنی و آنلاین تجربه دارد. او بیش از ۱۳ سال سابقه فعالیت در حوزه بازار دیجیتال دارد و برای طیف وسیعی از صنایع ازجمله تلکام، خدمات مالی، تجارت الکترونیکی و تولید و بخش عمومی، فعالیت‌های مختلفی را انجام داده است.

فرهادی فارغ‌التحصیل مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه فونیکس در رشته MBA است. وی همچنین دوره‌های تخصصی UI/UX را در آلمان گذرانده است. فرهادی مدیر طراحی محصولات دیجیتال شرکت‌های لیو برنت و پُروتوتایپ بوده؛ و بانک‌ها و مؤسسات مالی CBD ،CBQ ،Standard Chartered ،First Gulf Bank ،Dubai Financial Market از مشتریان او بوده‌اند.

منبع: همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.