راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حسین راسی مدیرعامل توسن شد / نامداری رییس هیات مدیره توسن می‌شود

مهندس حسین راسی که چند سالی است به‌عنوان مشاور در حوزه مهندسی کیفیت و توسعه محصول با شرکت توسن همکاری دارد با تصمیم هیئت‌مدیره توسن، به‌عنوان مدیرعامل جدید توسن معرفی شد. طی بیش از 16 سال فعالیت شرکت توسن، راسی سومین مدیرعاملی است که شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین به خودش می‌بیند.

مهندس حسین راسی مدیرعامل جدید توسن
مهندس حسین راسی مدیرعامل جدید توسن

مهندس راسی، تحصیلات خود را در دو رشته علوم کامپیوتر و حقوق و روابط بین‌الملل در کشورهای انگلستان (Loughborough University) و آمریکا (Fletcher School of Law and Diplomacy Tufts University) در سطح کارشناسی ارشد تکمیل کرده است. او سوابق متعدد همکاری با شرکت‌های بزرگ جهان به‌ویژه شرکت‌های فعال در Silicon Valley آمریکا در کارنامه خود دارد که به‌عنوان نمونه می‌توان به شرکت‌هایی همچون HP، Informix، Sun، NetApp و … اشاره کرد.

او کار خود را از سطح برنامه‌نویس کامپیوتر آغاز نموده و تلاش و حرکت مستمر خود را تا سطوح ارشد و مدیریت عامل شرکت‌های مذکور ادامه داده است. وجه دیگر شخصیت حرفه‌ای راسی، چهره آکادمیک او است؛ چرا که او در فاصله سال‌های 1975 تا 1986 (1354 تا 1365) به‌عنوان استادیار در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران به فعالیت‌های آموزشی و تحقیقاتی مشغول بوده است و از همین رو بسیاری از فعالین و مدیران امروزی حوزه فناوری اطلاعات کشور با وی آشنایی دارند.

مهندس علی اکبر نامداری مدیرعامل سابق توسن
مهندس علی اکبر نامداری مدیرعامل سابق توسن

مهندس نامداری مدیرعامل فعلی و یکی از بنیان‌گذاران توسن ازاین‌پس به‌عنوان رییس هیئت‌مدیره توسن را همراهی خواهد کرد. شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین – توسن یکی از عمده‌ترین عرضه‌کنندگان ایرانی راهکارهای بانکداری الکترونیک و پرداخت است که تعداد زیادی از بانک‌ها و مؤسسات مالی داخلی و خارجی مشتری محصولات و خدمات آن هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.