راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صندوق صدقات الکترونیک کمیته امداد در ساوه راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ساوه با بیان این که پرداخت صدقه بصورت الکترونیکی یکی از خدمات قابل ارائه سامانه کارت شهروندی در این شهر است، گفت: به منظور تسهیل و تسریع در پرداخت صدقه از سوی مردم سخاوتمند و خیر شهرستان این سازمان اقدام به راه اندازی صندوق صدقات الکترونیک کمیته امداد امام خمینی (ره) کرده است.

رضا یزدی ادامه داد: این صندوق قابلیت دریافت صدقه به مبلغ تعریف شده توسط کاربر را با کارت شهروندی  دارد و با راه اندازی این خود پرداز جدید، استفاده از سکه و اسکناس که بعضاً تأمین آن برای مردم مشکلاتی ایجاد می کرد، حذف می‌شود.

وی بیان داشت: دستگاه صندوق صدقه الکترونیکی برای نخستین بار سال 89 در شیراز شروع به کار کرد و مردم خیر و نیکوکار ساوجی نیز از این پس می‌توانند با خرید کارت شهروندی نسبت به پرداخت صدقه بصورت الکترونیک اقدام کنند.

Sandogh-sadaghat-help-Index-way2pay-94-06-29

یزدی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده کارت بلیت اتوبوس در این سازمان به کارت شهروندی ارتقا یافت و علاوه بر ارائه خدمات اتوبوسرانی، امکان استفاده از خدمات تاکسی‌رانی، نانوایی با مشارکت رییس انجمن امور صنفی، سی ان جی های شهرداری، شهربازی، پارکینگ های عمومی،  پرداخت صدقات و … در آن فراهم شد.

به گفته وی، در حال حاضر دو قابلیت پرداخت کرایه ناوگان اتوبوسرانی و پرداخت صدقه‌های الکترونیک  در کارت شهروندی راه‌اندازی و فعال شده است و به زودی بخش‌های دیگر آن نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

یزدی اظهارداشت: مجری این طرح بانک انصار است و امیدواریم که به عنوان اولین شهر کشور با این پوشش وسیع بتوانیم از کارت شهروندی استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ساوه افزود: هم اینک این دو دستگاه صندوق صدقات الکترونیک در باجه‌های جدید عرضه کارت شهروندی در میدان امام (ره) فعال شده که طی برنامه‌های آتی در دیگر نقاط شهر نیز نصب خواهند شد.

منبع: شهرداری ساوه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.