راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تجربه کاربری همه چیز است؛ همه چیز تجربه کاربریست

مدتی است که گروه مانکیز در سایت راه پرداخت، تجربه کاربری در صنعت بانکداری را موردبحث خود قرار داده است. مطالبی که سعی دارند تا تجربه‌ای که کاربر هنگام برخورد با هر یک از نقاط تماس خدمات بانکداری، علی‌الخصوص App بانکی دارد را مورد بررسی قرار دهند.

تجربه کاربری همه چیز است؛ همه چیز تجربه کاربریست
تجربه کاربری همه چیز است؛ همه چیز تجربه کاربریست

موضوع مطالب مربوطه، به این صورت بود که چگونه در دنیا، نحوه تعامل با سیستم برای مشتری طراحی می‌شود و اینکه کاربر اولین نقطه تمرکز آن‌ها است.

مسیرها روز به روز کوتاه‌تر و ساده‌تر طراحی شده تا کاربر هرچه بیشتر از استفاده این خدمات لذت ببرد. اپ‌های ما نیز به یک تغییر نگرش اساسی نیاز دارند و نباید همچون طراحی‌های کنونی فضایی پراسترس، خشک و گاوصندوقی را برای مشتریانمان بوجود آوریم که ضرورت این امر در مطالب قبلی بیان شده است.

ازاین‌جهت گروه دیزاین مانکیز بر آن شده تا گوشه‌ای از این نگاه جدید به تعامل و تجربه کاربری را در اپ‌های بانکی به نمایش درآورد. امیدواریم تا دیدگاه طراحان ما فراتر از جایگاه کنونی رفته و تعاملی رو به رشد را برای مشتریان و صنعت بانکداری به وجود آورند.

کلیپی که در زیر آمده مثالی ساده به سه مورد از این خدمات (کارت به کارت، خرید شارژ و تبلیغات) است. هدف فقط به اشتراک گزاری زاویه دید جدید بهApplication  تعاملی است و نه نمایش یک App کامل و تمام‌شده.

اینطوری هم میتونه باشه! from CHEESIGN on Vimeo.

اینکه به یاد داشته باشیم “اینطور هم میتونه باشه”  ساده تر، خودمانی تر، سریعتر

در این مثال‌ها به‌صورت پیش‌فرض اطلاعات شخصی فرد ازجمله رمز دوم، ذخیره‌شده در نظر گرفته‌شده است. نکته‌ای که با توجه به امنیت بالای گجت های امروزی دستیافتنی به نظر می‌رسد.

مانکیز؛ گروه دیزاین متمرکز بر خدمات بانکداری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.