راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عسکرزاده: خدمات بانکداری الکترونیک همواره باید در جهت جلب رضایت مشتری باشد

در جلسه هم‌اندیشی فناوری اطلاعات مناطق و شعب بانک حکمت ایرانیان که با حضور مدیرعامل و مسئولین فناوری اطلاعات مناطق، معاونین و مدیران ستادی ذیربط در محل سالن جلسات ساختمان شماره یک بانک حکمت ایرانیان برگزار شد؛ دکتر عسکرزاده با تاکید بر بانکداری مدرن اظهار داشت: نقش موثر فناوری اطلاعات در توسعه بانکداری بسیار روشن و انکارناپذیر است. رشد سریع تکنولوژی فناوری اطلاعات در سیستم‌های بانکی امروزه موجب شده تا بانک‌ها نیز بر مبنای آن با سرعت زیرساخت‌های لازم و کافی در این زمینه را ایجاد کنند.

مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در ادامه افزود: ارایه خدمات بانکداری الکترونیک همواره باید در جهت جلب رضایت مشتری باشد و برای رسیدن به این مهم برنامه‌ریزی فراوانی باید صورت پذیرد تا موانع موجود در این زمینه را به حداقل ممکن و صفر برسانیم چرا که  بازار رقابتی امروز دیگر مجالی را برای وجود نارضایتی مشتری باقی نمی‌گذارد.

وی خاطر نشان ساخت: ارایه طرح‌های توسعه‌ای، ارتقای خدمات، پرستاری و  به‌روزرسانی دستگاه‌ها از مهمترین اصول جهت ارایه هر چه مطلوب‌تر خدمات الکترونیکی به مشتریان است. سپس هر کدام از مسئولین فناوری اطلاعات مناطق به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

منبع: بانک حکمت ایرانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.